Reichl: Cine are incredere in Yelp este un idiot
ruth reichlindustria gastronomicayelprestauranteconde naste
Ruth Reichl (foto) este una dintre numele de top din industria gastronomica a Statelor Unite. Si pe buna dreptate. Fostul editor al revistei Gourmet a semnat un contract cu Random House pentru trei carti si a produs propriul film care are la baza cartea sa "Garlic and Sapphires".
Recent a oferit un interviu pentru Fashion Week Daily in care a vorbit despre proiectele sale, restaurantele favorite si cum era viata la Conde Nast. Asa cum era de asteptat, criticul, scriitorul si editorul, si-a exprimat parerea subiectiva despre doua aplicatii mobile, Yelp si Zagat.
Ce spune despre ele
Yelp: "Cine are incredere in Yelp este un idiot. Multi dintre oamenii de acolo habar nu au despre ce anume vorbesc".
Zagat: "Am urat dintotdeauna Zagat. Daca voi asculta opiniile altora despre restaurante, nu-mi pasa daca sunt sau nu de acord. Vreau sa stiu cine sunt. Daca veti urmari criticile, vei afla daca sunt francofili sau daca le place un anume condiment. Stiu care sunt temerile lui Pete Wells. Si de multe ori sunt de acord cu ei. El nu este un snob, lucru rar printre critici. Iubeste alimentele si are comentarii curajoase".
Insa, a fost si ea critic. "Am urat sistem de notare cu stelute. E o prostie si insulta cititorii".
Cum a aratat viata ei la Conde Nast
"O masina, coafura, machiaj in fiecare dimineata la casa proprie este tot ce ti-ai fi putut dori. Cand calatoream, nu stiam unde merg. Secretara mea ii spunea soferului care este aeroportul la care trebuie sa ajung si imi dadea o foaie cu itinerariul meu. Stiam ca am fost un vizitator in aceasta lume, dar nu voiam sa fiu toata viata. Nu este viata reala, intr-un fel. Oamenii isi daruiesc cadouri generoase. Daca iti dai demisia de acolo, secretara ta se duce si iti cumpara un cadou de 500 dolari. Unii dintre editori nu au mers in viata lo cu metroul. Pentru o distanta de doua blocuri folosesc masina!", spune Reichl.