Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Asa-zisa metoda japoneza de racorire a masinii


Asa-zisa metoda japoneza de racorire a masinii
de la 22 Aug. 2011
Asa-zisa metoda japoneza de racorire a masinii
Tags: masiniautomobilecaniculametoda japonezasuediadeath valleytestare masini

Toti marii producatori de automobile isi testeaza modelele in laboratoarele proprii, dupa care le scot pe sosele, acolo unde ar trebui sa se simta si sa se miste ca pestele in apa.

Nordul Suediei este destinatia cea mai indicata pentru a testa automobilul in conditii de frig, ger si de rulare pe zapada inghetata sau chiar pe gheata. 
 
Testul de caldura excesiva este facut in Death Valley, cel mai calduros si mai uscat loc de pe Terra. In Valea Mortii, temperatura aerului depaseste frecvent 55 de grade Celsius. In ciuda acestui fapt, ce sa vezi, Valea Mortii are niste drumuri care dau clasa oricarei vai turistice din Romania. 
 
Asadar, unde sa testezi mai bine rezistenta la caldura a vopselei, pneurilor, materialelor de bord, instalatiei de aer conditionat, decat in acest loc cumplit de pe Terra?
 
Dupa ce stau in cel mai arzator soare, temperatura din masini se apropie de cea a unui cuptor de pizza. Cu toate acestea, cele mai multe modele de automobile se comporta bine, dar, pentru toate, exista inconvenientul ca, pana la pornirea instalatiei de aer conditionat, pasagerii sunt aproape copti.
 
Si nici nu trebuie sa te afli in Valea Mortii ca sa experimentezi atari senzatii. E de ajuns sa lasi masina in soare cateva ore si pe la noi si vei avea aceleasi "beneficii". Numai ca, iata, presa noastra a descoperit si popularizat... "metoda japoneza" de a scapa de temperatura infernala din automobil pana la pornirea aerului conditionat. 
 
Credeam ca e vorba de vreun gadget, de vreo formula matematica, de un ventilator cat un varf de deget, sau chiar de o guma de mestecat care duce la inghetarea geamurilor, ca-ntr-o reclama. 
 
Ei bine, nu. "Metoda japoneza" consta in... deschiderea portierelor opuse ale masinii si realizarea unui curent de aer... Noi nu ne-am fi gandit la asa ceva in veci. Ne-am fi urcat in automobil si ne-am fi sufocat cu aerul irespirabil. 
 
De-abia asteptam manuale care sa ne spuna ca, daca vrem aer (oarecum) curat in casa, trebuie sa aerisim; daca vrem sa ne uitam la televizor, trebuie sa deschidem atat televizorul, cat si ochii, sau, daca vrem sa facem dus, trebuie sa dam drumul la apa...

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

2 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Gugle Marean 2011-08-24 18:01:48
Intrebare la RadioErevan:
Se poate sa se foloseasca metoda japoneza de racorire a masinii in ROmanika?
Raspuns: Da, dar ramaneti fara masina!
costin 2011-08-23 11:50:16
Nebunatico ! asa-i, ai dreptate ! Eu conduc si acuma un automobil din 1939- "Dodge", tipic americanesc si "conditionez" aerul din habitaclu "tocmai" prin "a-face-curent" curent ce nu trece prin contoir Eu sunt made in 1952, iar automob ilu` a ajuns la mine in 1970 ... DOAMNE, AJUTA !
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016