Pufulica, miorita de plus a guerilla marketingului involuntar
pufulicaguerilla marketingtvr3srtv
Ieri, Parlamentul a respins Raportul SRTv, decizie ce a implicat si demiterea Consiliului de administratie al societatii. Oricum, inaintea votului, Claudiu Saftoiu si-a dat demisia din functia de presedinte-director general al SRTv.
La sfarsitul anului trecut, datoriile totale ale SRTv erau de 620 de milioane de lei, dar, potrivit raportului de activitate respins de Parlament, societatea a incheiat 2012 cu un deficit brut de 146.837.955 lei, in scadere cu 9,15% in comparatie cu 2011.
In consecinta, televiziunea considera ca si-a indeplinit principalul obiectiv al anului trecut, constand in echilibrarea situatiei financiare.
In 2012, pe vremea cand era anuntata reorganizarea Societatii Romane de Televiziune (SRTv), planul prevedea suprimarea TVR Cultural si TVR3.
Din pacate, primul dintre acestea a si disparut, iar al doilea, desi-l credeam… dus, nu numai ca exista, ci a fost proaspat relansat, de Mos Nicolae.
Cu ocazia evenimentului, unul dintre realizatorii de emisiuni ai TVR3 a adus in atentia telespectatorilor o simpatica oita de plus, pe numele ei... Pufulica.
Realizatorul a povestit ca Pufulica este oaia redactiei, ai carei alcatuitori, de fiecare data cand se enerveaza, o mangaie pe crestet pentru a-si redobandi calmul.
Desi Pufulica are menirea de a lua asupra ei toate energiile negative ale redactiei, ea nu este o oaie neagra, ci alba, de fapt, de un alb... galbui - (cum spuneau copiii intr-o mai veche reclama la pasta de dinti), asta probabil pentru ca redactia, enervandu-se des, mangaie teasta de plus a Pufulicii cu aceeasi frecventa.
Dar, in ciuda rolului de paratrasnet al nervilor redactorilor, Pufulica se tine bine si acum a si fost facuta vedeta, depasindu-le in popularitate pe cele deja... consacrate ale canalului de televiziune.
Pufulica, aceasta… miorita a guerilla-marketingului (involuntar), a facut audienta si reclama pentru TVR3, dar nu primeste niciun ban pentru asta, nu plateste asigurari sociale, nu contribuie la fondul de pensii.
Nu-i trebuie recuzita (de fapt, ea este… recuzita), nu-i trebuie asistenti, "hair-stilisti", machieuza; vara-iarna, poarta aceleasi haine, nu schimba rochiile ca Andreea Marin pe vremea "Surprizelor" si nici nu are toanele ei cand se cearta cu iubitul...
Unde mai pui ca Pufulica nu are nevoie de masina la scara, caci este tot timpul prezenta la locul de munca (practic, locuieste unde lucreaza) nu are nevoie de hrana, nu bea, nu fumeaza, nu are credite la care sa plateasca rate, o doare-n carlionti ca se scumpesc benzina, energia electrica, gazele...
Pe scurt, Pufulica laie, laie bucalaie este un model de eficienta, din care s-ar putea inspira si realizatorii de emisiuni si viitoarea conducere a Societatii Romane de Televiziune...