Victimele nu sunt lasate sa "doarma": 5 publicitari care au exploatat atentatele din 11 septembrie 2001
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Victimele nu sunt lasate sa doarma: 5 publicitari care au exploatat atentatele din 11 septembrie 2001
Ne apropiem de implinirea a zece ani de la atacurile teroriste asupra turnurilor gemene din New York. Evenimentul a marcat istoria SUA si va influenta multa vreme de acum incolo politica statului american. Publictarii n-au ratat oportunitatea in ultimul deceniu de a exploata, mai mult sau mai putin subtil, momentul 11 septembrie.
CoBis, companie de securitate IT: "Intr-o zi, computerul tau ar putea deveni o tinta." Asemanarea cu World Trade Center este clara. In mijlocul placii de baza din imagine sunt doua elemente care seamana cu cele doua turnuri gemene. Reclama ne sugereaza ca, asa cum teroristii au atacat in urma cu zece ani cele doua cladiri din New York, la fel hackerii ne pot ataca computerul.
Agentie: LG&F
USA Discounters, companie de servicii financiare: Aceasta reclama a fost realizata special pentru aniversarea a 10 ani de la 11 septembrie 2001. Compania vrea sa arate ca este atat de solida si de incredere, spre deosebire de cele doua trunuri gemene.
Agentie: Levenson and Hill, Dallas
Grupul antifumat ASH din Noua Zeelanda. Cele doua tigari ne duc cu gandul, ati ghicit, la turnurile gemene din New York.
Agency: DDB Noua Zealanda
Courrier, revista frantuzeasca: "Invata sa anticipezi." Este probabil una din cele mai prost realizate reclame care fac referinta la 11 septembrie 2001. Gluma, ieftina, este clara: daca turnurile erau mai "scunde", avioanele nu intrau in ele. Mesajul se vrea a fi urmatorul: daca citesti Courrier, vei stii sa anticipezi ce se va intampla in economie, politica, societate etc.
Agentia: Saatchi & Saatchi, Franta
The Cape Times, publicatie din Africa de Sud: Ziarul vrea sa le sugereze cititorilor ca ar fi putut sa fie in situatia de a nu sti despre 11 septembrie 2001 daca nu ar fi citit The Cape Times.