Cum poate fi salvata publicitatea online

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum poate fi salvata publicitatea online Cum poate fi salvata publicitatea online
de Manager.ro la 25 Aug. 2014
Urmareste-ne pe Google News
publicitate onlinecpmcpcimpresii vizibilereclame onlineprofituri

Nu a trecut mult timp de cand ne intrebam daca presa tiparita si reclamele aferente ei mai pot fi salvate. Iata ca azi suntem nevoiti sa ne punem problema rentabilitatii reclamei online. Expertii spun ca trebuie sa trecem de la analiza CTR (click-through rates) la cea a unui nou concept: "impresiile vizibile".

Din pacate, bannerele inregistreaza in general rate mici de clicuri, oricare ar fi estimarile, explica analistii.
 
CTR reprezinta o problema in sine, nu bannerele. Cele mai multe companii nu se intreaba cine acceseaza cu clic reclamele respective, deoarece experienta vizualizarii este mult mai importanta decat primul aspect. Plata pentru CPM (cost per thousand impressions) este mai importanta decat CPC (cost per click).
 
Modelul impresiilor vizibile poate pune insa probleme. Companiile platesc mai multi bani pentru reclamele de acest tip (si pentru clicuri) deoarece rivalii fara scrupule "dilueaza" rezultatele folosind BOTI care "imita" traficul uman. 
 
De fapt, traficul fraudulent va aduce prejudicii de 11,6 miliarde dolari pentru industria publicitatii in 2014, potrivit Solve Media. si nimeni nu se oboseste sa se intrebe care sunt cauzele.
 
Daca analizam lentilele prin care sunt analizate CTR si CPM, observam ca ambele sunt sparte.
 
Nu putem genera conversii reale fara trafic real! Doar OAMENII pot cumpara produse, se pot inregistra la newslettere si pot interactiona cu reclamele.
 
Este esentiala trecerea de la CPC si CPM la masurarea impactului de vizualizare. Doar impresiile vizibile pot genera un angajament si un succes repetat.
 
VI (viewable impressions) reprezinta raspunsul la amalgamul CTR si poate stopa ratele ridicate de fraude in publicitate. In timp ce modelele CPM/CPC sunt usor de pacalit, modelele impresiilor presupun ca publicitarii sa plateasca doar atunci cand utilizatorii sunt capabili sa interactioneze cu reclamele. Botii nu pot genera impresii de vizualizare, deoarece nu pot realiza actiuni care sa distinga o vizita reala de una falsa.
 
Un model VI ii poate ajuta pe jucatorii din publicitate sa nu plateasca reclamele care sunt incarcate, dar nu si vizualizate. 
 
Anul trecut, comScore a stabilit ca 54% din reclame nu sunt vizualizate de utilizatorii internetului. 
 
Multi advertiseri sunt pacaliti sa plateasca pentru reclamele "principale" de pe un site, chiar daca utilizatorii nu le acceseaza. Impresiile vizibile pot clarifica aceasta situatie nedorita.
 
"Dupa 18 ani de dezbateri aprinse", Making Measurement Make Sense (3MS), o coalitie a asociatiilor din publicitate, a fost de acord sa adopte impresiile vizibile in martie 2014. Pentru ca o reclama sa fie contorizata ca impresie vizibila, 50% din pixeli trebuie sa apara pe ecran cel putin o secunda. Pentru video, 50% din pixeli trebuie sa apara pe ecran timp de 2 secunde. 3MS a oferit unda verde pentru tranzactionarea impresiilor vizibile incepand cu 30 iunie.
 
Cele mai multe reclame nu il pot motiva pe utilizator intr-o secunda. Astfel, cei din publicitate doresc "garantii de 5, 10 sau chiar 20 de secunde", mai ales pentru reclamele video.
 
Impresiile vizibile pot duce la o mai buna monetizare a inventarului de utilizatori. Daca un publisher reuseste sa-i convinga pe investitorii in publicitate ca vor plati doar pentru impresiile vizibile si clicurile oamenilor, inventarul va fi mai valoros.
 
CPC-ul traditional se afla in moarte clinica si CPM fuzioneaza cu VI. Cand reclamele se vor referi mai mult la interactiunea cu oamenii si mai putin la clicurile lor, situatia publicitatii se va schimba in bine.
 
Oamenii vor continua sa apere elementele de contorizare care nu mai au relevanta in prezent. Clicurile nu mai conteaza asa mult. Mizati pe impresiile vizibile si securizarea marketingului digital si a publicitatii online, care vor aduce profituri mai sigure pentru toti cei implicati. 

Ultimele NOUTATI

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Ultimele stiri economice

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta

today19 Apr. 2024
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Economie

Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii

today19 Apr. 2024
De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos
Economie

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos

today19 Apr. 2024
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Comunicate

Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase

today19 Apr. 2024
Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas
Ultima ora

Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas

today19 Apr. 2024
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
Ultima ora

Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene

today19 Apr. 2024
ANAF incepe sa dea amenzi de 8.000 - 10.000 lei din octombrie 2024: pe lista neagra sunt comerciantii, ce urmareste Fiscul
Economie

ANAF incepe sa dea amenzi de 8.000 - 10.000 lei din octombrie 2024: pe lista neagra sunt comerciantii, ce urmareste Fiscul

today19 Apr. 2024
Sfaturi de econonomisire pentru romanii cu salarii si pensii mici: cum sa-ti gestionezi corect bugetul lunar
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Sfaturi de econonomisire pentru romanii cu salarii si pensii mici: cum sa-ti gestionezi corect bugetul lunar

today19 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos
Economie

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos

today19 Apr. 2024
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Comunicate

Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase

today19 Apr. 2024
Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas
Ultima ora

Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas

today19 Apr. 2024
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
Ultima ora

Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene

today19 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x