Raport Ernst & Young: Industria media globala este propulsata de motoarele digitale
raporternst & youngmediatabletedivertisment
Directorii executivi din companiile globale de media si divertisment se asteapta ca veniturile realizate din servicii digitale sa reprezinte, intr-un termen foarte scurt, un procent tot mai mare din veniturile globale ale companiei, se arata in cel mai recent studiu realizata de compania de consultanta financiara si audit Ernst & Young - "Opportunity and optimism: How CEOs are embracing digital growth".
Raportul arata ca aproximativ jumatate dintre directorii executivi intervievati considera ca media digitala va genera o crestere a
veniturilor globale si a marjelor cu cel putin 10% in urmatorii trei ani.
Rezultatele raportului se bazeaza pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media si de divertisment, cu venituri anuale cumulate de peste 300 miliarde de dolari. Companiile sondate provin dintr-o zona geografica vasta si cuprind o mare varietate de sectoare de activitati media si de divertisment, inclusiv divertisment video, televiziune, muzica, jocuri electronice, servicii de divertisment, retele de cablu, operatori prin cablu si satelit, internet si media interactiva, publicitate, edituri si trusturi mixte.
Intrebati care sunt tehnologiile care vor genera cresteri importante in urmatorii ani, 79% dintre directorii executivi au indicat tabletele.
Raportul abordeaza, de asemenea, impactul "ecosistemelor digitale", prin care consumatorii vizualizeaza si distribuie mai departe continutul pe o multitudine de dispozitive interconectate. Ecosistemele accelereaza capacitatea consumatorilor de a descoperi si selecta informatia dorita, cu atat mai mult cu cat si companiile de media si de divertisment isi concep si isi promoveaza produsele si serviciile adaptate pentru aceste ecosisteme digitale individuale.
Intrebati care vor fi cei mai importanti trei factori de crestere a consumului de continut in urmatorii trei ani, directorii executivi au avut un singur raspuns. Ei considera, in proportie de 100%, ca dispozitivele mobile (inclusiv tabletele) reprezinta factorul cheie in stimularea cererii de continut.
Abilitatea de a convinge clientii sa plateasca valoarea justa pentru continut digital este una din principalele provocari cu care se confrunta aceasta industrie. Acesteia i se adauga incertitudinile economice, eliminarea intermediarilor dintre companii si utilizatorul final, ambiguitatea structurala si de reglementare, precum si reducerea si/sau realocarea bugetelor de marketing.
Alte date rezultate din raport:
- 84% dintre directorii executivi considera important rolul retelelor sociale pentru compania lor din perspectiva conectarii cu clientii; construirea audientei si promovarea marcilor devin secundare.
- 76% dintre directorii executivi considera ca rolul unei "app" este de a fi parte dintr-un pachet integrat care ofera continut si servicii noi sau permanent actualizate.
- 56% considera prioritara extinderea digitala si online, urmata de generarea de continut diferentiat (44%).
- 59% dintre directorii executivi considera companiile de social si interactive media ca fiind cel mai bine pozitionate, din punct de vedere al cresterii estimate pentru perioada urmatoare in industria de media si divertisment.
Sursa foto: Flickr.com/
JaredFrazer