Studiu: Cargus, Superbrand romanesc
ipsoslogoslogancargusstudiusuperbrand
Pentru prima data in istoria sa de peste doua decenii, Cargus, una din companiile de curierat de top din tara noastra, a fost recunoscuta ca Superbrand romanesc. Validarea vine dupa un studiu extins, realizat de Ipsos pe 1.500 de consumatori romani pentru Superbrands Romania.
Brandurile incluse in cercetare - circa 1.400 - au fost evaluate pe criterii precum increderea, calitatea si diferentierea pe piata. In urma studiului, aproape 300 de branduri au fost identificate ca eligibile pentru statutul de Superbrand in Romania, Cargus regasindu-se printre laureatii categoriei „Transporturi si Curierat”- servicii interne de curierat.
Nadia Homoc, Director Comercial Cargus, subliniaza importanta recunoasterii de catre Superbrands a brandului Cargus: “Apartenenta la acest grup este un pas crucial pentru business-ul nostru, din moment ce evaluarea e facuta pe baza feedback-ului consumatorilor. Ne-am stabilit planuri ambitioase la inceputul anului, iar consolidarea Cargus ca brand puternic se numara in continuare printre prioritatile noastre. Ne bucuram sa vedem ca ne aflam pe drumul cel bun.”
“Superbrands este un program international, cu o lunga traditie la nivel mondial, care recunoaste meritele brandurilor exceptionale. Prezenta brandurilor romanesti pe lista Superbrands este o mare mandrie pentru noi, deoarece ele devin vectori de imagine extraordinari pe piata locala. Povestea de succes a Cargus este un exemplu deosebit a unui brand romanesc care a obtinut exceptionala performanta de a se diferentia pe piata, de a-si construi o imagine puternica, bazata pe calitate si incredere ca principali piloni.” a declarat Raluca Costache, Coordonator al Programului Superbrands in Romania.
Prezenta in Superbrands vine ca recunoastere dupa una dintre cele mai importante perioade din istoria Cargus. Compania a facut investitii majore, de aproximativ 4 milioane de euro, pentru programul de reinnoire a flotei, imbunatatirea infrastructurii IT si a software-ului de comunicare. Cargus a adoptat si o noua identitate vizuala, inclusiv un nou logo, slogan si website.