Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU: Companiile aloca tot mai multi bani pentru publicitatea online


STUDIU: Companiile aloca tot mai multi bani pentru publicitatea online
de la 02 Apr. 2012
STUDIU: Companiile aloca tot mai multi bani pentru publicitatea online
Tags: publicitate onlinebugetinternetstudiuimmrentrop & straton

Cei mai multi manageri din companiile mici si medii (74,4%) aloca bugete in valoare de pana la 5.000 euro/ an pentru publicitatea online, din care 41,1% se regasesc cu un buget mai mic de 1.500 euro/ an, dupa cum arata studiul "Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companii", realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton.



Q: Va rugam sa precizati care este suma alocata pentru anul 2011 in cadrul companiei dumneavoastra pentru publicitatea online

Criza nu a descurajat cheltuielile

Cercetarea a avut ca populatie tinta managerii care activeaza in IMM-uri, implicati la nivel decizional in privinta utilizarii serviciilor de publicitate online. Pentru a trasa o axa evolutiva a bugetului alocat de companii publicitatii online, s-a realizat o comparatie intre cheltuielile cu aceste servicii in anii 2010 si 2011.

In cazul a 34,9% din companii, volumul cheltuielilor cu serviciile de publicitate online in anul 2011 s-a pastrat la acelasi nivel ca si in anul 2010. In acelasi timp, pentru 30,8% din respondenti, anul trecut a presupus un efort financiar mai mare din acest punct de vedere. Aceste date indica un trend pozitiv al investitiilor in publicitatea online: 65,7% din companii au investit la fel sau chiar mai mult pentru acest tip de servicii in anul 2011, comparativ cu 2010. Luand in considerare contextul economic al anilor 2010-2011, putem concluziona ca bugetul companiilor pentru publicitatea online a fost unul privilegiat.

O posibila explicatie a acestei tendinte este reorientarea companiilor spre modalitati de promovare si publicitate mai putin costisitoare, asa cum sunt cele din mediul online, astfel incat actiunea de a investi si de a mentine un anumit buget apare ca o posibila strategie pe termen scurt sau mediu de reducere a cheltuielilor cu publicitatea si promovarea, comparativ cu costurile pe care le presupun mediile de publicitate traditionale.


Q: Cum a fost bugetul alocat pentru publicitate online de catre compania dumneavoastra in anul 2011, comparativ cu 2010?

In 2012 continua tendinta ascendenta de investitie

Urmarind trendul pozitiv al raportului investitie - castig din anii 2010 si 2011, in acest an, 42,4% din companii intentioneaza sa investeasca mai mult in serviciile de publicitate online, iar 37,8% preconizeaza sa investeasca la fel. Astfel, volumul investitiilor in aceste servicii isi mentine, la nivel de ansamblu, o directie ascendenta. Doar 11,8% din participantii la studiu prevad o investitie mai mica in publicitatea online, si doar 8% au notat ca nu isi doresc deloc sa mai investeasca in publicitatea online pentru anul 2012.

Studiul "Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companii" a fost realizat pe un esantion de 944 manageri, in perioada 17 decembrie 2011 - 10 ianuarie 2012, de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania.

Pentru mai multe informatii despre studiu: Cristina Apopei - Project Manager, 021 3172587, cristinaa@rs.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016