Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Al doilea mare constructor auto sud-coreean arunca in batalia pentru cota de piata trei modele noi, care mai mult ca sigur vor avea un cuvant greu de spus pe segmentul din care fac parte. Kia reimprospateaza gama de modele pentru Romania cu noile Rio Sedan, Picanto in trei usi si Soul facelift.
Kia a anuntat preturile noilor Rio Sedan, Picanto cu trei usi si Soul facelift pe piata din Romania. Cele trei modele sunt disponibile pentru comanda, iar cel mai ieftin dintre acestea pleaca de la 9.212 euro cu TVA inclus. Pe locul doi la pret se afla Kia Rio Sedan cu 10.345 de euro pret de pornire, in timp ce Kia Soul facelift pleaca de la 13.429 de euro cu TVA inclus.
Doua usi "lipsa"
Picanto in versiunea cu trei usi a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt din 2011 si a fost disponibila initial doar in versiunea cu volanul pe dreapta. Abia acum, aceasta este oferita si in Romania.
Spre deosebire de fratele sau cu cinci usi, modelul are un aspect ceva mai agresiv, pe langa cele doua "usi lipsa". Platforma lui Picanto nu a fost modificata in niciun fel odata cu faceliftul. Fratele sau cu cinci usi a fost testat de EuroNCAP si a obtinut patru stele in urma sesiunii de teste din august 2011.
Rio Sedan - popular in Europa de Est
Kia Rio Sedan a debutat alaturi de Soul facelift la Salonul Auto de la New York. Rio Sedan ataca un segment popular in Europa de Est si coreenii asteapta vanzari bune in aceasta regiune. Sub capota, modelul va fi echipat cu motoarele pe benzina de 1.2 si 1.4 litri oferite si pentru fratele sau hatchback. Modelul ofera clientilor elemente precum sistem Start/Stop, ESP, sase airbaguri, radio-CD cu MP3 si port USB.
Soul cu facelift
Kia Soul facelift prezinta o serie de modificari estetice subtile, aplicate atat la interior, cat si la exterior. Observam imediat marginile mult mai conturate si expresive ale prelungirii blocurilor optice si spoilerul cu o forma mult mai coerenta.
Se schimba, de asemenea, bosajele aripilor - care devin mai clare si reliefate, si proiectoarele de ceata, acum de dimensiuni mai mari.
Modificari subtile la posterior
In partea din spate, modificarile sunt ceva mai subtile si ataca doar forma interioara a stopurilor si banda neagra care incorporeaza luminile de ceata. Interiorul este si el usor schimbat, cea mai vizibila adaugire fiind cea a unor comenzi mai vizibile pentru sistemul de climatizare.