Studiul a fost realizat de Mediafax Monitorizare. Specialistii analizeaza numarul de referiri acumulat de 59 de marci auto in 2010, in presa scrisa/radio/tv. Topul 10 cuprinde urmatoarele marci: Dacia-8,6%, Audi-3,9%, Toyota-3,9%, Ferrari-3,8% si Opel-3,2%.
Cele zece marci auto aduna 51,5% din numarul total de 59.000 de referiri. Restul de 49 de marci trebuie "sa se multumeasca" doar cu 48,5%. Presa scrisa a furnizat cele mai multe referiri la marcile auto din top 10, respectiv 79%. Pe locul doi in aceasta privinta s-a clasat mediul tv, cu 14%, locul trei fiind ocupat de radio, 7%.
Ultimele NOUTATI
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata
Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!
Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?
Stagiul militar si vechimea in munca. Poate fi luat in calcul la stabilirea zilelor de concediu?
Vanzarea tigarilor electronice catre minori, interzisa prin lege
Te-ar putea interesa si
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului