Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dupa ce a rezolvat "250 de probleme", Fisker se relanseaza in Finlanda


Dupa ce a rezolvat 250 de probleme, Fisker se relanseaza in Finlanda
de la 05 Aug. 2014
Dupa ce a rezolvat "250 de probleme", Fisker se relanseaza in Finlanda
Tags: fiskerautoturisme electricemichiganwanxiangchinaproductie autofinlanda

Noii proprietari ai brandului auto de lux Fisker vor reporni productia sedanului electric Karma in Finlanda, dupa ce au rezolvat circa "250 de probleme".

Saptamana trecuta, managerii Wanxiang, cel mai mare producator de piese auto din lume si totodata detinatorul Fisker, alaturi de cei de la A123 Systems, furnizorul de baterii pentru masinile electrice, au vizitat SUA si au discutat cu oficialii din cateva state.

 
Fondatorul si presedintele Wanxiang, Lu Guanqiu si presedintele Wanxiang America, Pin Ni, s-au intalnit cu reporterii in Washington DC.
 
Compania doreste sa lanseze un al doilea model cu alt nume, dupa ce productia va fi reluata in Finlanda.
 
Fosta uzina Fisker Automotive a sistat productia modelului Karma la fabrica din Valmet, Finlanda, in iulie 2012, dupa rechemarea in service a unor baterii defecte, produse de A123 la fabrica din Michigan. Productia nu a mai fost reluata.
 
A123 a falimentat in octombrie 2013, in timp ce Fisker a mai rezistat 18 luni. 
 
Wanxiang a cumparat in final Fisker pentru 149 milioane dolari, in februarie 2013.
 
"Wanxiang isi permite sa construiasca asemenea automobile", a declarat Pin Ni, "dar nu isi permite sa lanseze masini proaste".
 
Directorii companiilor au discutat cu oficialii de stat si politicienii din Michigan, unde A123 construia bateriile pentru autoturisme. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016