Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fiat intampina probleme acasa


Fiat intampina probleme acasa
de la 03 Mar. 2014
Fiat intampina probleme acasa
Tags: fiatalfa romeomaseratiitaliasergio marchionnevanzari auto

Revenirea grupului Fiat Chrysler Automobiles in Italia este dificila si CEO-ul Sergio Marchionne se confrunta cu numeroase probleme, cum ar fi gama imbatranita de modele, fabricile care nu produc nimic si "sindicalistii-rebeli".

Potrivit analistilor din industria auto, situatia de pe piata locala a Fiat seamana foarte mult cu cea inregistrata de britanici in anii '80. 
 
In luna ianuarie, Marchionne si compania sa au definitivat parteneriatul cu Chrysler, preluand controlul absolut asupra subsidiarei americane si mutand activitatea grupului in afara Italiei. 
 
In prezent, Fiat lucreaza la revigorarea marcilor auto Alfa Romeo si Maserati, in contextul productiei italiene.
 
Marchionne a spus ca fabricile locale vor produce "automobile premium, de calitate superioara, care nu vor avea concurenta".

Potrivit acestuia, Fiat ar urma sa beneficieze de "clienti mai pretentiosi si profituri mai mari".
 
"Pentru un brand premium ai nevoie de o oferta vasta de automobile, dar acest demers este costisitor din punct de vedere financiar si necesita mult timp", a spus analistul Commerzbank, Sascha Gommel. "Nu sunt sigur ca Fiat poate furniza asa ceva".
 
Ca si in cazul industriei auto britanice, exporturile reprezinta principala zona "de atac" pentru FCA - 80% din masinile produse in Marea Britanie ajung peste hotare.
 
Mini (BMW) si Jaguar Land Rover (Tata) au furnizat in ultimul timp venituri semnificative si Fiat doreste sa aplice "reteta" acestora in cazul marcilor Alfa Romeo si Maserati, scrie inautonews.com. 
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016