Hyundai si-a parcat reclamele in Piccadilly Circus si Victoria Harbor
hyundaipiccadilly circusvictoria harbortimes squarereclame hyundai
In marile capitale ale lumii, au devenit celebre si spatiile publicitare ultracentrale si preturile pe care trebuie sa le plateasca marile firme pentru a fi prezente acolo. Unele spatii au fost si sunt atat de dorite, incat, intr-un veac, putini au fost cei care au renuntat sa se mai afiseze acolo.
Mai nou, Hyundai Motor Company este una dintre companiile care isi permit luxul de a-si afisa reclamele in astfel de locatii. Numele Hyundai apare in doua dintre cele mai populare destinatii turistice mondiale, prin intermediul unor panouri publicitare iluminate, amplasate in Piccadilly Circus din Londra si Victoria Harbor, din Hong Kong.
O reclama similara, de mare impact, este amplasata in New York, in Times Square, din noiembrie 2009. Milioane de trecatori vor vizualiza de acum reclamele Hyundai in toate cele trei locatii celebre.
Panoul publicitar de 116 metri din Piccadilly Circuis – detinut anterior de Sanyo, incepand din 1978 – are o audienta estimata la peste 56 de milioane de persoane anual.
In Hong Kong, panoul publicitar iluminat, ce masoara 460 de metri patrati, va aparea pe zgarie-norul Revenue Tower, intr-o locatie vizitata de 6,2 milioane de oameni anual.
In cei mai bine de 100 de ani de istorie publicitara ai Piccadilly Circus, numai 50 de marci s-au afisat in celebra locatie londoneza.
Noul panou Hyundai din Londra marcheaza sfarsitul unei ere, pentru ca inlocuieste ultimul panou iluminat cu neoane ramas in Piccadilly Circus.
Reclama Hyundai va fi luminata cu LED de rezolutie inalta care pot folosi cu pana la 10% mai putina electricitate decat un neon.