Marca SsangYong revine in Romania prin New Kopel Group
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marca SsangYong revine in Romania prin New Kopel Group
Marca sud-coreeana de automobile SsangYong revine in ultimul trimestru al acestui an pe piata din Romania, prin intermediul diviziei de import auto a grupului New Kopel Group.
Astfel, New Kopel Car Import este noul importator unic in Romania al SsangYong. "Credem in viitorul SsangYong si intentionam sa valorificam din plin potentialul brandului care va creste in special datorita faptului ca SYMC a devenit membru al Mahindra & Mahindra Group, ceea ce inseamna investitii in noi tehnologii si modele noi, cu un design atragator", a declarat Dudy Perry, director executiv al New Kopel Group, intr-un comunicat remis Manager.ro.
Ssanyong are o experienta de 57 de ani pe segmentul de masini 4x4 si se adreaza acelorasi clienti vizati si de principalii sai competitori Hyundai, Kia, Mitsubishi si Toyota. "Publicul tinta al automobilelor Ssangyong este reprezentat, astfel, nu doar de persoane private, dar si de companii care operaza off road si cauta automobile puternice si fiabile, cum ar fi firmele de securitate, cele care ofera servicii industriei petroliere si multe altele", se arata in comunicat.
La sfarsitul acestui an va fi disponibil pentru achizitie noul model Korando C200 (foto sus), un SUV aflat la a patra generatie, iar incepand cu luna ianuarie 2012, acestuia i se va adauga noul Actyon Sport (foto jos), un Sport Utility Truck. Pentru inceput, automobilele SsangYong vor fi expuse in showroom-ul din Bucuresti, la sediul Union Motors din Otopeni.
New Kopel Car Import intentioneaza sa-si extinda in 2012 reteaua de distributie cu 10 noi dealership-uri, potrivit lui Perry.
New Kopel Group a raportat pentru 2010 o cifra de afaceri de 25 milioane euro, in crestere cu 78% fata de anul 2009. Pentru anul 2011 grupul estimeaza o cifra de afaceri ce va depasi 30 milioane de euro.