Uita de Ferrari si Lamborghini! Minerva este noul supercar al momentului
supercarminervalamborghini
Minerva a prezentat detaliile tehnice ale supercar-ului JM Brabazon.
JM Brabazon poarta numele unui pilot britanic de curse si are o caroserie construita din kevlar si carbon, asezata pe un sasiu monococ din fibra de carbon.
Designul supercar-ului nu este spectaculos si include farurile LED, alaturi de jantele de 19 inci (fata) si 20 inci (spate). Bara spate cuprinde un sistem cu dubla evacuare si un difuzor sport.
Propulsorul va fi unul bi-turbo V12, sustinut de doua motoare electrice, care ofera energia necesara rotilor din fata.
Informatiile sunt putine in legatura cu supercar-ul Minerva, dar se pare ca acest bolid spectaculos va avea o transmisie secventiala, diferential cu alunecare limitata *, frane cu sistem de regenerare a energiei si un controller inteligent pentru functiile de sofare, care include cinci moduri diferite: economic, normal, sportiv, curse sportive si sigur.
Potrivit celor mai recente zvonuri, supercar-ul celor de la Minerva va atinge o viteza de 400 kilometri la ora (248 mile pe ora).
* Exista mai multe tipuri de LSD: cu cuplare vascoasa, cu placute de ambreiaj (cu sau fara arcuri de transfer al cuplului) cu subdiviziunile lui: pasiv (mecanic), hidraulic si electronic si alte forme si tipuri care deriva de aici.
O definitie simpla a LSD-ului este urmatoarea: diferentialul cu alunecare limitata este un compromis intre diferentialul “deschis” (open differential) si diferentialul blocant (locking differential), capabil sa ofere un comportament similar diferentialului blocant in situatii de dezechilibru insemnat de aderenta si similar diferentialului deschis, in aplicatia de baza a diferentialelor, aceea care permite rotirea cu viteze diferite a rotilor in viraj. Desi sunt diferite constructiv si ca mod de operare, toate tipurile de LSD enumerate mai sus au misiunea de a asigura acelasi lucru, descris in definitie.