Stecherul ales se numeste HomePlug Green Phy si formeaza baza unui protocol comun de comunicare pentru incarcarea vehiculelor electrice, care va facilita integrarea usoara in retelele “inteligente” de electrificare.
Constructorii de automobile care au luat aceasta decizie spun ca s-au bazat pe o analiza a actualelor strategii de incarcare, de ergonomia conectorului si de preferintele clientilor americani si europeni. Cei sapte constructori sunt Audi, BMW, Daimler, Ford, General Motors, Porsche si Volkswagen. In mod bizar, niciun constructor din Japonia nu a aderat inca la aceasta decizie, iar francezii au evitat si ei de la parteneriat.
Solutia de incarcare aleasa de cei sapte producatori este compatibila atat cu prizele J1772 din Statele Unite ale Americii, cat si cu standardul european IEC 62196 Type 2.
Prin utilizarea unei structuri comune de prize, clientii nu vor mai avea probleme la porturile de incarcare si se va putea implementa un sistem de incarcare rapida intr-un timp mai scurt, deoarece toate vehiculele vor respecta acelasi standard.
In prezent, fiecare vehicul electric poarta un conector in portbagaj, care se cupleaza la reteaua electrica prin intermediul unui adaptor cu stecher shucko.
Ultimele NOUTATI
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Detasarea salariatului - STATUL in care se platesc contributiile sociale
Peste 6.000 de participanti la cursurile organizate de ANOFM in primele trei luni din 2024
Te-ar putea interesa si