
Desi vorbim deja de ceva ani despre modelele electrice aparute pe piata, segmentul acesta de autovehicule inca este vazut cu suspiciune de unii pasionati auto. Si nu numai de ei, ba chiar si de unii producatori auto care au declarat ca nu au de ce sa se grabeasca spre aceasta directie.
Totusi, in conditiile in care Volkswagen, cel mai mare producator auto din lume, a imbratisat acum aceasta strategie electrica, este de la sine inteles ca acest trend nu este doar un moft al unor producatori sau al autoritatilor.
Masinile electrice inca nu se bucura de o popularitate extrem de mare, in special in acele regiuni sau tari in care infrastructura dedicata acestor modele nu prea exista. Insa, putem observa deja cifre de vanzare intr-o crestere exploziva in tari precum Norvegia, Suedia, Olanda sau chiar Germania.
Asa cum va spuneam si mai devreme, Volkswagen a luat o decizie radicala in acest sens, anuntand deja ca ultimele generatii de modele pe benzina sau diesel vor fi dezvoltate in anul 2026. Informatia a fost facuta publica de Michael Jost, in cadrul unei conferinte de presa organizata la sediul Volkswagen din Wolfsburg. In cele din urma, un purtator de cuvant al producatorului a confirmat ca informatia data de Jost este reala.
Michael Jost si-a continuat declaratiile prin a spune ca Volkswagen se va concentra incepand de acum din ce in ce mai mult inspre masinile electrice.
Asffel, acesta anunta ca Volkswagen este acum angajat sa ia masuri radicale pentru a opri incalzirea globala. Insa, asta nu va insemna ca modelele cu motorizare traditionala nu se vor mai bucura de niciun pic de atentie in anii urmatori, Jost mentionand ca producatorul pe care il reprezinta va continua sa isi adapteze autovehiculele pe benzina si pe motorina pentru a respecta standardele de mediu.
Pe piata au aparut deja cateva voci care ii acuza pe cei de la Volkswagen ca isi propun prin aceasta strategie doar sa isi spele imaginea dupa celebrul scandal Dieselgate.
Constructorul german a platit amenzi in valoare de peste 27 de miliarde de euro din cauza acestui scandal al emisiilor trucate. In aceste conditii, putem spune ca germanii incearca sa isi spele imaginea, desigur! Insa, daca ne uitam la investitiile facute si la strategia adoptata, ne putem da seama ca cei de la Volkswagen chiar cred in acest viitor electric al lumii auto, pe care pariaza.
Citeste si: O noua sarbatoare nationala pentru romani
Ultimele NOUTATI

Romania, in pericol! Avertismentul dur al unui economist cunoscut: recesiune, TVA de 23-24% si 6 lei pentru un euro

Investitorii descopera Bucurestiul. Capitala intra in topul celor mai atractive 30 de orase europene pentru investitii imobiliare

7 pasi pentru a-ti proteja afacerea de atacuri cibernetice

Cum sa configurezi corect un VPN: ghid pas cu pas pentru incepatori

Firmele risca pana la 20.000 de lei amenda din cauza unui detaliu ignorat de multe ori

Partenerii nostri
Inregistrarea in scopuri de TVA: Atentie la depasirea plafonului legal de 395.000 lei!
Noile modificari ale Legii insolventei: Ce inseamna pentru firme
Controale la marii contribuabili: Peste 500 de companii, in vizorul ANAF
Executorul judecatoresc in Romania: rol, atributii si proceduri
Cum sa investesti sigur in titluri de stat TEZAUR: dobanzi, perioade si proceduri
Cainii periculosi: reguli, obligatii si sanctiuni pentru detinatori