Volvo vrea sa revolutioneze experienta shopping-ului
volvobmwmasinitescomarea britanietehnologie 4g
Producatorul auto Volvo are dovezi concludente care arata ca oamenii vor sa le fie livrate alimentele la masina, atunci cand au cea mai mare nevoie de ele.
Compania a precizat ca 60% dintre oameni "au avut probleme cu livrarile" in cazul cumparaturilor online, la nivelul anului trecut si suma de un miliard de dolari a fost cheltuita pentru livrarile ulterioare. Solutia sta intr-un set de chei digitale, care vor face legatura intre consumatori si produse, atat timp cat va exista o cerere de livrare.
Cheile, masinile si principiul inovativ de shopping vor fi explicate in cadrul MWC 2014, sub denumirea de roam delivery, informeaza The Inquirer. Volvo a precizat ca a incercat varianta si a descoperit ca 92% dintre oameni prefera varianta "robotizata" de livrare, decat curierul, care vine la usa lor.
"Prin transformarea masinii intr-una de livrare si distributie, cu ajutorul cheilor digitale, putem livra bunurile unor persoane, nu doar in anumite locuri. Clientii au indicat ca serviciul ar duce la economisirea de timp", a spus Klas Bendrik, CIO-ul Volvo.
"Acelasi lucru este valabil si in cazul firmelor de distributie! Din cauza livrarilor fara finalitate, industria a pierdut un miliard euro in 2013, reprezentand costurile de relivrare. Analizam o tehnologie a cheilor digitale si beneficiarii vor profita de ea".
CIO-ul Tesco, Mike McNamara, a experimentat deja un asemenea sistem de shopping si isi imagineaza o lume in care oamenii isi vor comanda produsele, in timp ce conduc linistiti spre supermarket.
"Cred ca in urmatorii cativa ani - nu stiu daca in cinci sau sapte de acum incolo - voi putea sa ma urc in masina, "sa vorbesc" cu ea si sa le spun celor de la Tesco ca vreau sa cumpar pui, salata si paine, pe care sa le ridic in drumul spre casa", a spus McNamara, pentru V3,co.uk.
"Viitorul nu este foarte indepartat in acest sens. BMW-urile din toata lumea dispun de conexiune la internet, care va ajunge in curand sa doteze si masinile low-cost; de asemenea, in Marea Britanie, va fi implementata tehnologia 4G, care permite o viteza mai mare de conectivitate", a conchis CIO-ul Tesco.