8 pasi in construirea unui brand de succes in afaceri
Este multa teorie in construirea unui brand, dar practica este cea care valideaza sau nu incercarea dumneavoastra.
Este important sa stiti ca un brand de succes in afaceri trebuie sa indeplineasca 8 pasi:
Pasul 1: Sa reprezinte produsul sau compania.
Pasul 2: Sa fie usor de pronuntat.
Pasul 3: Sa poata fi protejat legal.
Pasul 4: Sa poata fi tinut minte usor.
Pasul 5: Sa poata fi usor recunoscut.
Pasul 6: Sa atraga atentia.
Pasul 7: Sa se distinga foarte clar de produsele concurentei.
Pasul 8: Sa prezinte eficient beneficiile produsului.
De
exemplu: Coca-Cola este un brand ce reprezinta compania, este usor de pronuntat, usor de recunoscut si se diferentiaza foarte clar de produsele concurentei.
Intrebarea este: Cine va reusi sa construiasca un brand similar?
Dincolo de aceasta intrebare, sunt ratiuni economice complicate care scot la iveala faptul ca este foarte posibil ca un nou brand puternic de bauturi racoritoare sa nu mai apara niciodata.
Jucatorii de pe piata au grija de acest lucru. De asemenea, atunci cand va ganditi la conceptul de brand de succes in afaceri, luati in calcul si urmatorii termeni, legati de acesta:
Ultimele NOUTATI
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Microintreprindere care depaseste pragul de 60.000 euro: care este procedura de impozitare?
Actualizare coduri CAEN: cum arata noua versiune a CAEN, cu aplicare de la 1 ianuarie 2025
Te-ar putea interesa si
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza