Propaganda, cea mai premiata agentie la gala ADC RO Awards
propagandaagentiegalaadc ro awardsclientiduraziv
Propaganda are cu ce se mandri, a luat cele mai multe premii la gala ADC RO Awards 2012 dupa ce juriul competitiei a ales-o de 8 ori castigatoare pentru cinci campanii diferite. Agentia a fost cea mai tare si la categoria ONLINE, unde a luat 4 premii dintre care doua trofee GOLD la sectiunea Best Of Online.
Echipa Propaganda a urcat de patru ori pe scena ADC*RO Awards, la sectiunea Online, fiind premiata la subcategoria Fashion and Lifestyle pentru campania „Tommy Lee Jones vs. Copy”, client MyNameIsBrand.ro, la subcategoria FMCG, pentru “Rockerii din Regie care vopsesc cu parul”, client Duraziv si de doua ori la Best Of Online, unde a primit doua trofee GOLD, juriul facand o exceptie pentru cele doua campanii semnate Propaganda.
Au mai fost trecute pe lista de premii: un trofeu la categoria Public Relations, subcategoria Social Campaigns PR, pentru “The Fake Job Fair”, client Active Watch – the Press Monitoring Agency, si alte trei la categoria Direct Communication – unul la subcategoria Art, Culture, Media and Entertainment, pentru campania In Deriva 2, proiectul “The Leaves”, client HBO, unul la subcategoria Corporate Image, pentru campania “Bills to Books”, client Vodafone si un GOLD la Best of Direct Communication, pentru aceeasi campanie.
Propaganda despre premiile castigate:
“Sunt mandru. O data pentru ca au fost 8 dintr-un foc. A doua oara pentru ca au fost nu una sau doua, ci chiar cinci campanii de-ale noastre despre care juriul a zis ca merita sa castige. Pe de alta parte, mi se pare tare sa vina Toni Segarra, Presedintele Juriului, sa imi spuna, personal, ca ce facem noi aici e ceea ce trebuie. Creativi, strategi, accounti (atl-isti si btl-isti), oameni de online, media, PR, design, toti faceti ce trebuie! Chiar reusim toti sa ducem mai departe si anul acesta, cu toate premiile castigate, un fel de traditie pe care o avem aici la Propaganda, de multi ani deja...” Bogdan Moraru, Creative Director, Propaganda.
Clientii despre premiile castigate:
“E frumos sa transformi pasiunea pentru fashion in business, dar e si mai frumos sa-ti traiesti pasiunea pentru publicitate ca si client, mai ales cand semnezi o astfel de campanie. Aur la sectiunea online este o recunoastere imensa pentru MyNameIsBrand, in fata unor branduri serioase cu ale caror bugete de comunicare nu ne comparam. Dar uite ca se poate sa faci diferenta, daca ai un produs bun, o strategie de brand clara si ceva curaj.” Simona Costea, CEO MyNameIsBrand
“Operatiunea frunzele” nu putea sa treaca neobservata de specialisti. A fost o idee originala si spectaculoasa, cu o implementare impecabila. Am fost alaturi de Propaganda in toate etapele realizarii acestui proiect si stim ca nu a fost deloc usor, dar stim si ca a fost facut cu foarte mare placere si profesionalism. Inca de cand ne-a fost propusa aceasta idee, am stiut ca trebuie sa o facem sa se intample. Si ne bucuram in continuare pentru decizia luata.” Irina Catanchin, PR & Marketing Manager HBO Romania
„Bucurie mare! Asa am putea descrie atmosfera de aici din birou dupa vestea castigarii celor doua premii ADC*RO, in categoria Online. Avem deja, anul acesta, patru distinctii castigate impreuna cu Propaganda pentru campania Duraziv Fara Miros in contul viralulului Rockerii din Regie. Noi zicem ca au facut o treaba foarte buna, mai ales ca sunt primele premii pe care brandul nostru le-a primit pentru o campanie de comunicare.” Marga Carp, Director Marketing, Duraziv.