Casco pentru toate buzunarele
generali casco
Generali Romania relanseaza Casco, un produs care se remarca prin caracterul modular, in trei variante, cu acoperiri si servicii diferite, adaptate nevoilor specifice de asigurare ale tuturor posesorilor de autoturisme.
Astfel, in functie de masina pe care o detin, de veniturile si de exigentele pe care le au, clientii pot opta, acum, pentru una dintre cele trei variante de asigurare facultativa auto Casco, oferite de Generali: · Perfecto, prin care clientii au acoperire maxima si servicii exclusiviste · Completo este asigurarea optima, care ofera flexibilitate in personalizarea pachetului · Clasico, pentru autoturisme mai vechi de 7 ani, este o asigurare accesibila si reprezinta o solutie pentru cererea unei piete in care parcul auto este tot mai imbatranit.
“Consecventi cu strategia Generali de a oferi produse complexe si servicii de calitate la preturi corecte, relansam produsul Casco, care ofera acoperiri si servicii in functie de nevoile si posibilitatile financiare ale clientilor. Avem trei variante de acoperire, astfel incat orice sofer sa poata gasi la noi asigurarea de care are nevoie. Pentru clientii «sofisticati», care pun pret pe timpul lor si prefera sa plateasca un pic mai mult, dar sa nu fie implicati in procesul de solutionare a daunelor, am lansat Casco Perfecto, un produs complex, unic pe piata prin riscurile cuprinse in asigurare si serviciile exclusiviste oferite”, a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania, potrivit unui comunicat de presa.
Casco Perfecto este o asigurare „full option” care ofera servicii exclusiviste clientilor. Pe langa protectia completa a masinii, asiguratul are la indemana un numar de telefon dedicat, non-stop, pe care sa-l apeleze in caz de accident si un inspector mobil care se deplaseaza pentru constatare la locatia dorita de asigurat.
Daca masina este nedeplasabila, aceasta este preluata si transportata la cel mai apropiat service partener Generali, iar asiguratului i se pune la dispozitie autoturism la schimb (pe cat posibil din aceeasi clasa) pe durata reparatiei. In plus, periodic, clientul este informat prin SMS si telefon cu privire la stadiul dosarului de dauna si al reparatiilor autoturismului sau.
Foto: Wikipedia.