Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

70% dintre consumatori au incredere in recomandarile prietenilor


70% dintre consumatori au incredere in recomandarile prietenilor
de la 21 Mar. 2013
70% dintre consumatori au incredere in recomandarile prietenilor
Tags: recomandare prietenpublicitate onlinerecenzie onlinenewsletteraplicatie mobila

Spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun in ce branduri ai incredere. 70% dintre consumatori au incredere in recomandarile prietenilor, in timp ce doar 10% cred in publicitate, potrivit unui studiu al Forrester Research.

Studiul a analizat raspunsurile a 58.000 de respondenti. Astfel, 46% dintre consumatori au incredere in recenzii, iar 9% in mesajele brandurilor. 
 
Aceasta a fost realizat dupa ce un partener al Facebook a afirmat ca postarile sponsorizate care se bazeaza pe recomandarile prietenilor sunt ma eficiente decat anunturile standard de tip banner.
 
Continutul de marca "are capacitatea de a crea o diferentiere intre branduri printr-o punte de legatura intre puterea emotiva a TV-ului si mass-media digitala".
 
In acelasi timp, continutul de marca este definit de analistul Tracy Stokes ca un "continut dezvoltat de un brand pentru a oferi o valoare suplimentara consumatorilor ca educatie sau divertisment si este conceput pentru a crea o afinitate pentru brandul respectiv, nu pentru a vinde un serviciu sau produs. Nu este un anunt platit, sponsorizat sau nu are nicio treaba cu plasarea de produse".
 
Tot Stokes spune ca necesitatea este mai acuta in Europa unde consumatorii sunt mai sceptici in ceea ce priveste anunturile online si mesajele venite de la branduri.
 
Unde se impart procentele increderii:
* Recomandarile familiei si prietenilor: 70% (americani), 61% (europeni)
* Recenziile online profesioniste: 55% (americani), 33% (europeni)
* Recenziile online ale consumatorilor: 46% (americani), 38% (europeni)
* Rezultatele motorului de cautare: 43% (americani), 37% (europeni)
* Informatii de pe site-urile companiilor: 32% (americani), 23% (europeni)
* Rezultatele sponsorizate de pe motoarele de cautare: 27% (americani), 24% (europeni)
* E-mailuri de la companii: 18% (americani), 11% (europeni)
* Postarile companiilor pe site-urile de socializare: 15% (americani), 10% (europeni)
* Informatiile din aplicatiile mobile: 12% (americani), 10% (europeni)
* Publicitate pe site-uri: 10% (americani), 8% (europeni)
* Mesaje text de la companii: 9% (americani), 8% (europeni)
 
Companiile se pare ca au inteles mesajul, raportul aratand ca 79% dintre branduri spun ca organizatiile au inceput sa schimbe continuturile de marca.
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016