Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum gestionezi cel mai eficient relatiile cu clientii?


Cum gestionezi cel mai eficient relatiile cu clientii?
de Manager.ro la 07 Iul. 2020
Cum gestionezi cel mai eficient relatiile cu clientii?
Tags: clientivanzaribusinesscontrol

Administrezi o companie care se dezvolta pe zi ce trece, activitatea si numarul clientilor au crescut, asal ca ai tot mai multe relatii de administrat? In mod cert ai nevoie de un instrument modern care sa te ajute sa tii evidenta consumatorilor si sa analizezi usor comportamentul acestora in procesul de cumparare

O baza de date unica, unde sa se regaseasca toate informatiile despre clientii companiei este esentiala pentru orice societate care isi doreste sa eficientizeze procesele de business si sa elimine problemele cauzate de fragmentarea datelor sau de numarul mare de angajati care au nevoie de informatii. Din fericire, exista solutii crm care pot fi folosite de echipele de vanzari, marketing sau business developers pentru a avea o evidenta centralizata a clientilor.

Control asupra activitatilor efectuate si a celor programate

Sistemul CRM – Customer Relationship Management este un soft online ce sprijina companiile din orice domeniu de activitate pentru a realiza un management profesional al clientilor. Acest program informatic ofera antreprenorilor strategii moderne de business care pozitioneaza clientii in centrul tuturor preocuparilor firmei. Astfel, fiecare interactiune cu  partenerii, consumatorii si furnizorii, fie ca este vorba despre un email trimis, o intalnire, o conferinta sau o prezentare online, este inregistrata in sistemul CRM. In acest sens, sunt stocate si gestionate toate informatiile relevante despre un anumit client, astfel ca orice angajat din companie care va interactiona cu acel consumator va vedea activitatile efectuate, discutiile derulate si operatiunile  programate pentru a satisface nevoile clientului.

Integrarea automata a informatiilor din diferite surse

Indiferent ca este vorba despre departamentul de contabilitate, cel de marketing sau de vanzari, datele despre clienti sunt incluse in mod automat in CRM, fara vreun efort suplimentar din partea utilizatorilor. In acest fel este imbunatatita considerabil relatia cu clientii, deoarece compania are la dispozitie informatii care-i ofera posibilitatea de-a gestiona eficient procesul de vanzare in toate etapele, de la prospectare, abordare si ofertare pana la negociere, semnarea contractului si vanzare.

Cresterea satisfactiei clientilor

In consolidarea relatiei cu consumatorii, serviciile personalizate si de calitate pe care le ofera o companie sunt un element decisiv pentru o legatura pe termen lung. Atragerea unui client nou este mai costisitoare decat mentinerea unuia deja existent, astfel ca implementarea unei strategii de tip CRM este imperativa pentru pastrarea competitivitatii. Firrma poate crea programe eficiente de marketing pe baza datelor acumulate despre clienti si astfel isi loializeaza consumatorii. In plus, clientii fideli vor face recomandari si vor furniza prospecti noi, mai ales ca studiile demonstreaza ca peste 80% dintre consumatori se reorienteaza spre alt furnizor nu din cauza calitatii produselor sau serviciilor oferite, ci pentru ca nu sunt pe deplin satisfacuti de relatia cu furnizorul actual.

Utilizarea aspectelor personale ale clientilor

Statisticile arata ca aproape 60% dintre clienti sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult pentru anumite produse sau servicii daca firmele de unde le achizitioneaza le ofera o relatie consumator-furnizor excelenta. Aflarea datelor personale ale clientilor reprezinta un aspect semnificativ pentru orice companie care doreste sa gestioneze cat mai eficient interactiunea cu consumatorii. Prin urmare, cunoasterea datelor de nastere ori a zilelor onomastice sau pastrarea unor informatii utile si importante pentru clienti sunt esentiale pentru conectarea cu acestia la nivel personal. In timp, stabilirea unei conexiuni emotionale si personale va diminua dorinta clientului de-a migra catre un alt furnizor.
 

Intr-o piata extrem de competitiva este necesara dezvoltarea optima a proceselor companiei si a modului de interactiune cu factorii implicati direct in vanzare. Clientii joaca un rol crucial in performanta unei afaceri, astfel ca relatia cu acestia trebuie sa fie una solida. CRM ofera oportunitatea de-a dezvolta incredere, notorietate si comunicare intre o firma si clientii sai, de aceea reprezinta o investitie excelenta pentru orice antreprenor care vrea sa gestioneze cat mai eficient relatia cu consumatorii sai.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Romania trimite ajutoare in Liban: Aproximativ opt tone de materiale medicale

Romania trimite ajutoare in Liban: Aproximativ opt tone de materiale medicale
Departamentul pentru Situatii de Urgenta a anuntat, vineri seara, ca Romania va trimite ajutoare umanitare in Liban, dupa ce Beirutul a fost zguduit de o dubla explozie devastatoare. ''ROMANIA raspunde apelului de sprijin venit din partea autoritatilor libaneze'', a transmis...

today08 Aug. 2020

Noi masuri pentru MEDIUL PRIVAT: Reducerea timpului de lucru si TELEMUNCA

Noi masuri pentru MEDIUL PRIVAT: Reducerea timpului de lucru si TELEMUNCA
Ministerul Muncii si Protectiei Sociale a transmis, vineri, ca Executivul a adoptat ''noi masuri de sprijin pentru piata muncii''. Guvernul a aprobat, in sedinta de vineri, o ordonanta de urgenta prin care sunt reglementate o serie de masuri de sprijin destinate angajatilor si...

today07 Aug. 2020

Avocatul Poporului a atacat DIN NOU la CCR Legea carantinei. Reactia lui Orban

Avocatul Poporului a atacat DIN NOU la CCR Legea carantinei. Reactia lui Orban
Avocatul Poporului, Renate Weber, a atacat vineri la Curtea Constitutionala a Romaniei prevederi din Legea carantinei. Weber sustine ca prevederile in cauza incalca atat decizii precedente ale CCR, cat si norme ale Curtii Europene a Drepturilor Omului (CEDO). Este pentru a doua oara cand Weber...

today07 Aug. 2020

Guvernul pregateste a doua rectificare bugetara in 2020

Guvernul pregateste a doua rectificare bugetara in 2020
Premierul Ludovic Orban a anuntat astazi ca Guvernul va adopta in cursul saptamanii viitoare proiectul de ordonanta privind rectificarea bugetara. Este cea de-a doua rectificare bugetara din acest an, prima fiind facuta chiar in timpul starii de urgenta din aceasta primavara. Premierul liberal...

today07 Aug. 2020
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".

Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

"O veste excelenta pentru toti romanii!"

La inceputul fiecarei luni, Ministerul Finantelor Publice anunta care sunt planurile sale de imprumuturi de pe piata interbancara. Pentru luna in curs, ministerul a planificat sa ia cu imprumut de la bancile comerciale 3,45 de miliarde de lei. Din total, 3 miliarde de lei sunt de obtinut prin opt emisiuni de obligatiuni de stat, la care se pot adauga 450 de milioane de lei prin sesiuni suplimentare de oferte necompetitive, aferente licitatiilor de obligatiuni. Citeste si: Noul maxim pentru pretul gramului de aur este 268,4712 lei   In comparatie cu cele 5,3 miliarde de lei programate a fi imprumutate luna...
Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Mecanismul bugetar, simplu precum spalatul pe maini

Aproape fiecare stire legata de performantele sau, mai degraba, contraperformantele celor mai importante econonomii din lume, contin termenii "scaderi istorice". In fruntea trebii, de fapt, a treburilor, de la numarul urias de infectari cu Covid 19 si de decese, pana la cifrele care arata cum musca noul coronavirus din bunastarea oamenilor, se afla SUA. Sambata, pentru a cincea zi la rand, SUA au inregistrat peste 60.000 de cazuri noi de coronavirus si 1.181 de decese, potrivit unui bilant al Universitatii Johns Hopkins. De mentionat ca SUA reprezinta 5% din populatia lumii dar 25% din numarul de infectari si de...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016