Platforma ROCA anunta un randament de 340% pentru sumele investite, de 20 de ori mai bun decat se preconiza
rocabusinessinvestitiiafacerifondurifinanteeconomieplatforma roca
Platforma de investitii ROCA anunta ca a inregistrat anul trecut un randament pe sumele investite de 340%, fata de 16%, procentul asumat initial in fata investitorilor. Concret, in primul sau an de activitate, ROCA a obtinut un randament de peste 20 de ori mai bun decat cel estimat.
Valoarea companiei a ajuns la 21,9 milioane de euro, cu o crestere de peste 60 % fata de valoarea initiala.
"Cifrele, care depasesc rezultatele prognozate, sustin principala realizare: reusita de a valida in piata nevoia unei solutii financiare pentru companiile cu potential, dar ineligibile pentru finantari traditionale", se arata intr-un comunicat.
La acest moment, Platforma ROCA are in portofoliu trei companii romanesti, S-KARP, Frigotehnica si Tremot, in care detine pachetul majoritar. Pana la sfarsitul lui 2019, ROCA isi propune sa atraga in platforma cel putin cinci noi companii, dintre care trei sunt deja in diverse faze de pre-tranzactie.
ROCA are misiunea de a contribui la insanatosirea mediului de afaceri din Romania, oferind o solutie complexa pentru redresarea afacerilor locale: platforma atrage resurse de la investitori si le plaseaza eficient in companii care se confrunta cu dificultati financiare, de crestere sau de succesiune a fondatorului in business, cu scopul de a le asigura o structura stabila si o dezvoltare sanatoasa.
"ROCA este o solutie dedicata IMM-urilor din aproape orice domeniu de activitate, care au un business functional, operational profitabil si un produs validat de piata, scalabil, cu posibilitati de digitalizare si export, ceea ce le aduce perspectiva de a dezvolta un brand romanesc solid. Este intotdeauna analizata oportunitatea de a creste organic si prin consolidari cu alte companii cu care exista complementaritati si/sau sinergii”, se mai arata in comunicat.
Citeste si:
Norii negri se aduna asupra economiei mondiale
Cultura noastra traditionala de business are nevoie de un "update"
"Sunt multe companii care nu pot sa depaseasca singure etapa in care se afla, dar care alaturi de un partener solid au potentialul sa genereze valoare adaugata pe termen lung. ROCA este elementul suport pentru comunitatea de oameni de business pe care vrem sa o construim si suntem mandri sa vedem ca tot mai multi antreprenori romani isi doresc sa contribuie la initiativa. Intr-o era a globalizarii, am descoperit dorinta si determinarea de a dezvolta si a da amploare brandurilor romanesti”, spune Rudplf Vizental, CEO ROCA.
"Desi o mare parte din companiile romanesti se confrunta cu dificultati, cultura noastra traditionala de business este neintelegatoare cu acestea. Pentru a deveni business-uri sanatoase si sustenabile, brandurile romanesti au nevoie de finantare, management si sustinere comerciala.
Platforma ROCA are rolul de a crea o comunitate de investitori, antreprenori fondatori si manageri cu experienta, care-si unesc efortul in initiativa de insanatosire a mediului de business romanesc.
Pentru o companie, intrarea in portofoliul Platformei ROCA, inseamna management specializat, acces la finantare, dar si apartenenta la aceasta comunitate de business, cu parteneri de incredere, investitori si experti, care isi aduc aportul experientei lor, facand posibile prin efortul colectiv, dezvoltarea brandurilor romanesti”, declara Rudolf Vizental (foto), CEO, ROCA.
In prezent, actionariatul ROCA numara nume importante din antreprenorialul local si international, printre care Andrei Cionca, presedinte CITR Group, fratii Paval, prin PIF Industrial, Dan Sucu, fondatorul Mobexert sau BT investments, compania de investitii a Bancii Transilvania.
ROCA vrea sa atraga de partea ei o institutie financiara europeana
Compania mai transmite ca in topul prioritatilor pentru urmatoarea perioada este si atragerea unei institutii financiare europene in randul actionarilor platformei precum si dezvoltarea platformei pentru a raspunde nevoilor noi identificate in piata.
ROCA este prima platforma de investitii si management dedicata companiilor romanesti aflate in dificultate. ROCA este solutia viabila pentru insanatosirea mediului de business romanesc, care sustine creativitatea antreprenorilor autohtoni, fiind partenerul solid de care acestia au nevoie pentru a transforma o viziune intr-o poveste de succes.
Strategia de business a Platformei este de a identifica branduri romanesti cu potential de crestere si a le sustine in dezvoltarea lor, de a crea companii sanatoase, care sa dezvolte branduri "made in Romania” si de a le da, sau reda, anvergura nationala si internationala. ROCA creeaza valoare si da acestei valori o identitate nationala.
Citeste si:
Datoria externa a Romaniei a crescut cu 193 milioane de euro. Balanta de plati este pe minus cu 568 de milioane de euro
Sursa foto: pexels.com