Top 8 modalitati prin care iti poti cuceri clientii
modalitaticlienticompanie
Ai o companie, o afacere, o mica intreprindere, un business online? Trebuie sa stii ca 23% din profitul afacerii tale se datoreaza clientilor si angajatilor fericiti. Pentru ca tehnologia a avansat din ce in ce mai mult, tu, antreprenorul, trebuie sa te adaptezi si sa gasesti noi modalitati prin care iti poti atrage clientii.
Trebuie sa stii ca provocarea emotiilor pozitive garanteaza angajamentul clientului si duce la consolidarea relatiei dintre voi.
In acest articol iti prezentam 8 modalitati prin care ii poti incanta pe clientii tai, in aceasta era digitala in care ne aflam:
1. Arata ce se intampla in spatele scenei.
Prezinta clientilor tai ce se afla in spatele companiei, angajatii, povestile lor, dificultatile prin care treceti, momente unice. De exemplu, Disney ofera un tur al clientilor pentru a le prezenta partea nevazuta a locului. Astfel, compania ofera o experienta unica vizitatorilor.
2. Fa o conferinta.
Ar fi bine sa organizezi un eveniment la care sa iti inviti clientii si colaboratorii. Astfel, se vor crea conexiuni, noi relatii, noi oportunitati, iar tu vei afla mai multe despre clientii tai. Un studiu a dovedit ca evenimentele organizate de anumite companii au dus la o crestere de 20% a vanzarilor.
3. Studiaza-ti clientii pentru a-i intelege mai bine.
Nu ai cum sa cuceresti un client, daca nu il cunosti. Diverse companii fac la o anumita perioada de timp sondaje pentru a afla informatii despre clientii lor si astfel pot implementa anumite modificari. Trebuie sa ai grija cum creezi sondajul, astfel incat clientii tai sa iti raspunda. Mai bine o intrebare, decat un chestionar lung la care nu iti va raspunde nimeni. Informatiile obtinute te vor ajuta pe tine, dar si pe angajatii tai sa intelegeti mai bine care este publicul vostru tinta.
4. Personalizeaza.
80% dintre oameni spun ca brandurile nu se adapteaza nevoilor lor. Nu vorbim de branduri ca Netflix sau Amazon, care tin pasul cu personalizarea, ci de companii mai mici. Este important ca tot ce vinzi sau oferi oamenilor sa fie adaptat, nu un lucru general, ci unul care se conformeaza cu nevoile si dorintele sale.
5. Ofera produse intr-un mod unic.
Brandurile cele mai bune din lume se concentreaza pe dezvoltarea de experiente remarcabile, de tipul "unboxing". Gandeste-te ca atunci cand pachetul cu produsul tau ajunge la client, acesta sa ramana impresionat in primele secunde. Conteaza foarte mult modul in care este prezentat produsul tau. De aceea, daca este intr-un mod diferit, unic, cu siguranta, il vei cuceri pe client pana sa vada produsul.
6. Creeaza un brand interesant.
Un studiu a demonstrat ca oamenii sunt foarte interesati de companiile care sprijina sau care lupta pentru anumite cauze. 73% dintre clienti doresc sa se alature acestor companii, pentru ca in acest mod ei cred ca contribuie la randul lor unei cauze. Un exemplu in acest sens este bradul IKEA, care sustine protejarea naturii, prin mai multe moduri, de la folosirea becurilor economice in magazine pana la utilizarea unui anumit tip de lemn pentru mobila.
7. Organizeaza un concurs.
Concursurile din mediul online cresc audienta cu pana la 34%. Prin intermediul unui concurs poti atrage noi clienti sau poti consolida relatii deja existente.
Citeste si:
Top 3 probleme majore in Marketing-ul online
8. Ofera un produs diferit.
Atunci cand o companie este axata pe un grup mic de persoane, ii este mai usor sa construisca incredere si loialitate. Produsele de nisa au profit deja foarte mare. Un produs exclusiv poate atrage mai multi oameni. Tesla a functionat dupa aceasta strategie inca de la inceputurile sale. Faptul ca era un produs unic al companiei a generat o imagine pozitiva, a atras multi oameni prin faptul ca a declansat sentimente pozitive.