30 articole despre competence call center pagina 2

Credit Risk & Debt Collection Forum: despre detaliile care definesc succesul in colectarea de creante
Comunicate

Credit Risk & Debt Collection Forum: despre detaliile care definesc succesul in colectarea de creante

today02 Feb. 2016
Credit Risk & Debt Collection Forum initiaza o dezbatere deschisa in domeniul colectarii de creante
Comunicate

Credit Risk & Debt Collection Forum initiaza o dezbatere deschisa in domeniul colectarii de creante

today08 Ian. 2016
In cadrul Enlightening Leaders Gala au fost desemnati castigatorii Enlightening Leaders Awards
Comunicate

In cadrul Enlightening Leaders Gala au fost desemnati castigatorii Enlightening Leaders Awards

today29 Oct. 2015
88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru
Business Days

88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru

today19 Feb. 2015
Felix Baumgartner aterizeaza in Romania
Ultimele stiri economice

Felix Baumgartner aterizeaza in Romania

today10 Oct. 2014
Competence Call Center a castigat premiul
Analize

Competence Call Center a castigat premiul "People's Choice Stevie Awards for Favorite Companies"

today24 Sep. 2014
La nivel global, 73% din intreprinderile mici si mijlocii intentioneaza sa externalizeze
Analize

La nivel global, 73% din intreprinderile mici si mijlocii intentioneaza sa externalizeze

today13 Iun. 2014
Cine sunt campionii de customer care in 2014
Ultimele stiri economice

Cine sunt campionii de customer care in 2014

today
Rata de retentie a clientilor,
Analize

Rata de retentie a clientilor, "KPI"-ul preferat al industriei de customer care in 2014

today01 Apr. 2014
Competence Call Center inaugureaza cea de-a 12-a locatie internationala in Polonia
Ultimele stiri economice

Competence Call Center inaugureaza cea de-a 12-a locatie internationala in Polonia

today11 Feb. 2014
Competence Call Center isi propune o crestere rapida cu ajutorul companiei Silverfleet Capital
Ultimele stiri economice

Competence Call Center isi propune o crestere rapida cu ajutorul companiei Silverfleet Capital

today02 Dec. 2013
Despre retentie si loialitate: 60% dintre companii considera ca fidelizarea clientilor este o prioritate strategica
Analize

Despre retentie si loialitate: 60% dintre companii considera ca fidelizarea clientilor este o prioritate strategica

today06 Nov. 2013
Vrei un loc de munca? Incearca-ti norocul la eJobs EXPO!
Comunicate

Vrei un loc de munca? Incearca-ti norocul la eJobs EXPO!

today09 Mai. 2012
Sute de joburi in call center-uri
Ultima ora

Sute de joburi in call center-uri

today08 Apr. 2011
12pagina 2 din 2


Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Ce inseamna restructurarea unui credit si cum te poate ajuta cand esti ingropat in datorii la banci

Odata cu majorarea dobanzilor, ca efect al luptei bancilor comerciale cu inflatia, europenii si romanii cu datorii la banci si credite cu dobanzi variabile au resimtit presiuni financiare tot mai mari.     Din fericire, daca ai ajuns in situatia de a nu mai face fata datoriilor, ai mai multe solutii la indemana, care te pot ajuta sa te relaxezi in plan financiar. Una dintre ele poate fi restructurarea creditului.   Restructurarea unui credit bancar este un proces prin care se modifica termenii si conditiile unui imprumut existent pentru a face plata datoriilor mai usoara pentru imprumutat si pentru a-l...
Ioan Straton
Editorial de Ioan Straton

Cat de sanatoase pot fi prieteniile la locul de munca? Relatiile apropiate te pot distruge

In lumea profesionala, granita dintre relatiile de prietenie si cele de serviciu este adesea destul de subtire.  In timp ce unii considera ca prieteniile la locul de munca pot imbunatati atmosfera si pot creste productivitatea, exista si argumente solide care sugereaza ca acestea pot avea un impact negativ asupra performantei profesionale si a bunastarii personale. Sa exploram de ce formarea relatiilor apropiate la locul de munca nu este intotdeauna o idee buna.   Pot aparea conflicte de interes   Cand dezvolti prietenii stranse la serviciu, risti sa te confrunti cu situatii in care trebuie sa alegi intre binele...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x