Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

eMAG: La finalul lui 2015, traficul de pe dispozitivele mobile va depasi traficul de pe PC


eMAG: La finalul lui 2015, traficul de pe dispozitivele mobile va depasi traficul de pe PC
de la 15 Dec. 2014
eMAG: La finalul lui 2015, traficul de pe dispozitivele mobile va depasi traficul de pe PC
Tags: emagtabletasmartphonelaptopandroid

De ce smartphone-ul si tableta vor aduce tot mai multi clienti in online? Cate comenzi va primi eMAG in 2015 de pe dispozitivele mobile? Cine si cand comanda de pe tableta si smartphone?


Bucuresti, 15 decembrie 2014 – Consumul de informatii intra intr-o noua etapa in care trece de pe PC (desktop si laptop) pe dispozitivele mobile, iar aceasta tendinta se reflecta inclusiv in comertul online, prin traficul in crestere de pe smartphone-uri si tablete. Astfel, la finalul lui 2014, datele arata ca peste 30% din vizitatorii eMAG au venit de pe dispozitivele mobile, marcand o dublare fata de anul precedent (detalii in infograficul de mai jos).

Lucrurile nu se vor opri aici: „Telefonul a devenit, practic, dispozitivul cel mai apropiat de consumator, prin intermediul caruia acesta poate comanda tot: voce, date, foto, calendar, banca, muzica, distractie, cumparaturile zilnice. Pana la finalul anului 2015, ne asteptam ca, pentru prima data in istoria comertului online romanesc, traficul de pe telefon si tableta sa-l depaseasca pe cel de pe desktop. In termeni de vanzari, anticipam ca 30% din numarul total de comenzi va veni tot din dispozitivele mobile in anul care urmeaza”, spune Bogdan Axinia, vicepresedinte eMAG.


Inainte de a fi o sursa de comenzi, dispozitivele mobile reprezinta primul pas in experienta de informare si achizitie a clientilor. In 2014, aproximativ 25% din comenzile primite de eMAG au inclus in procesul de decizie cel putin o interactiune cu smartphone-urile si tabletele.

Aplicatia eMAG pentru Android si iOS

„Vorbim despre un nou mod in care interactionam cu clientul, mai simplu si personalizat. Experienta de utilizare este foarte importanta, deci punem accent pe viteza, simplitatea si calitatea interactiunii. Clientii pot alcatui liste de produse favorite, pot ajunge rapid si in mai multe moduri la produsele dorite si au acces in orice moment la istoricul comenzilor si la alte date din cont. Aplicatia va continua sa se dezvolte, clientii vor vedea din ce in ce mai multe beneficii aduse de aplicatia eMAG”, explica Bogdan Axinia.

eMAG a pus accent pe dezvoltarea zonei de mobile, cu echipa dedicata, din 2011, cand a lansat versiunea de mobil a paginii. O echipa dedicata formata din product manageri, designeri, specialisti user experience, precum si o echipa de dezvoltatori PHP, iOS si Android au lucrat la aplicatia eMAG.ro. În primul trimestru din 2015, aplicatia va fi lansata si pentru eMAG Bulgaria si eMAG Ungaria.

Date relevante pentru segmentul mobile

Ponderea vizitelor de pe dispozitivele mobile are o tendinta de crestere accelerata: daca in 2013, aproximativ 16% din vizitele online pe eMAG.ro au venit de pe dispozitive mobile, in 2014 procentul s-a dublat si a urcat la 32%.
Peste 85% dintre utilizatorii care comanda online de pe telefoane si tablete au varste cuprinse intre 18 si 44 de ani, iar cei mai multi, 40% dintre ei, comanda in timpul diminetii, de la 6:00 la 12:00.  
 
Cele mai cautate produse de clientii care vin de pe mobile sunt jucarii, copii&bebe (15,6%), electrocasnicele mici (9,7%), telefoanele mobile (8,6%), carti (6,4%) si produsele de ingrijire personala (5,7%).




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016