You are a great CEO! - mesajul agentiei de marketing Loopaa catre actualii si potentialii sai clienti
marketingcompanii oudoorplan mediaseoagentia loopa
Noua campanie a agentiei Loopaa din Cluj-Napoca ii incurajeaza pe toti cei aflati in pozitii de conducere a unor companii sa isi investeasca timpul in managementul companiei, nu in activitati de implementare.
Mesajul de baza al campaniei este ca a fi un “great CEO” presupune o multitudine de eforturi, calitati È™i activitati, iar cei care reusesc sa se ridice la nivelul asteptarilor pe toate aceste planuri, sau chiar sa le depaseasca, sunt cu adevarat admirabili. Dar, pentru a se putea concentra pe toate acestea, un CEO ar trebui sa lase cu incredere serviciile de marketing in seama unei agentii cu expertiza necesara realizarii acestora intr-un mod eficient.
Video-ul campaniei ne ofera cateva exemple „asa nu” de implementare a unor astfel de servicii: cercetare si audit de marketing, design de ambalaj, conceperea si productia video-urilor de promovare si a reclamelor print, planificarea campaniilor de outdoor, conceperea planului media si realizarea negocierilor aferente, gestionarea conturilor de Social Media, realizarea de SEO, conceperea si dezvoltarea unui website, planificarea si gestionarea evenimentelor si a campaniilor de comunicare interna.
Puteti vizita platforma You Are A Great Ceo aici:
www.youareagreatceo.com
Agentia Loopaa isi promoveaza, in acest fel, o parte dintre serviciile pe care le pune la dispozitia clientilor sai si pe care promite sa le presteze cu mai mult profesionalism decat protagonistul video-ului. Ceea ce nu e mentionat, insa, sunt vasta experienta si expertiza pe care agentia le are in Automotive si IT, domenii in cadrul carora Loopaa concepe campanii de o complexitate ridicata pentru manageri de companii locale, nationale si internationale.
„Cei care se regasesc in situatia protagonistului din video, dar nu numai, trebuie sa constientizeze ca o agentie de marketing de incredere reprezinta un partener de lunga durata, nu doar pentru tot ceea ce inseamna promovare, ci si pentru a permite membrilor companiei sa isi aloce in totalitate timpul si resursele mentale acelor activitati specifice pozitiei si companiei. Cu alte cuvinte, leave marketing to the professionals. Asadar, tu esti un CEO focusat pe ceea ce conteaza?” – a declarat Victor Gavronschi, om de marketing si, la randul sau, CEO al agentiei Loopaa.