Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Achizitie intracomunitara: Datele de pe aviz nu corespund cu documentul de transport


Achizitie intracomunitara: Datele de pe aviz nu corespund cu documentul de transport
de la 28 Mar. 2014
Achizitie intracomunitara: Datele de pe aviz nu corespund cu documentul de transport
Tags: contabilulachizitiedocumente de transport

Daca in cazul unei achizitii intracomunitare, datele de pe aviz nu corespund cu datele de pe CMR, vom vedea cum procedeaza clientul la receptia marfii pentru a nu avea risc fiscal.


Daca datele din avizul care a insotit bunurile nu corespund cu cele din documentul de transport (CMR) si daca acestea privesc cantitatea, calitatea sau conformitatea produselor livrate va trebui sa intocmiti un proces verbal de predare-primire, mai precis nota de receptie si constatare diferente cod 14-3-1A ( conform Ordin 3512/2008 privind documentele financiar- contabile ) cel putin in 4 exemplare semnat atat de firma care receptioneaza bunurile, cat si de transportator, respectiv conducatorul autor.

Pentru aducerea la cunostinta a lipsurilor constatate exemplarul 2 al formularului se transmite furnizorului si exemplarul 3 firmei de transport.

In acest document va trebui sa mentionati cantitatile receptionate si calitatea acestora ( daca prezinta deficiente calitative )si sa constatati diferentele ( cantitative si/sau calitative prin inscrierea acestora pe verso.

Aflati mai multe pe contabilul.ro.

Foto: lamborghini.com.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016