Cei patru competitori au fost Nielsen Company (fosta companie AGB), GfK Romania, Kantar Media si compania ceha Media Research.
Audientele TV sunt masurate, de la inceputul lui 2008 pana la sfarsitul anului 2011, de GfK Romania. Compania a castigat contractul de 9 milioane de euro in 2007.
Ultimele NOUTATI
Raben Romania lanseaza o noua ruta de transport intre Timisoara si Viena
FMI nu crede ca economia mondiala va intra in recesiune: iata de ce nu vine criza peste noi
Schimbare noua la RCA: plata despagubirilor, facuta dupa noi reguli
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Venituri valorificate prin noua lege a PENSIILOR - Atentie la adeverinta de vechime!
Ministerul Muncii - evolutia tehnologica nu va duce la pierderea de locuri de munca
Impozitul minim pe cifra de afaceri: studiu de caz privind modul de calcul pentru IMCA
SAGA: ce pasi trebuie sa urmati pentru generare si transmitere e-Facturi
Venituri din activitati de infrumusetare: GHID ANAF privind obligatiile declarative si de plata