5 sfaturi pentru a deveni un lider carismatic
lider carismaticseriozitate si profesionalismadoptarea schimbarii
Majoritatea liderilor sunt persoane foarte puternice si carismatice. Mai mult decat atat, acestia obisnuiesc sa lege usor relatii cu persoanele din jur, atat in viata personala, cat si la birou.
Urmeaza urmatoarele sfaturi pentru a deveni un lider cat mai placut:
1. Pregateste-te
Analizeaza-ti comportamentul pe care il afisezi in momentul in care intalnesti noi persoane. Inainte de a intra in conferinte si meetinguri trebuie sa iti faci o lista cu lucrurile pe care vrei sa le atingi in discutia pe care o vei purta cu ceilalti. De asemenea, trebuie sa fii constient de minusurile pe care le ai atunci cand esti pus in situatia de a discuta cu oamenii din jur.
2. Actioneaza cu stoicism
Persoanele care aleg sa faca o cariera in domeniul afacerilor trebuie sa fie persoane cu un caracter puternic, ambitioase si mai ales profesioniste. Cea mai importanta calitate a unui lider este aptitudinea de a putea coordona o echipa in diferite situatii. Pentru a fi respectat de catre ceilalti trebuie sa adopti o atitudine cat mai pozitiva.
3. Fii entuziast
Este foarte usor sa te entuziasmezi daca faci ceea ce iti place, insa din cauza entuziasmului in unele situatii ai de pierdut. Trebuie sa fii fericit cu ceea ce faci si sa incerci sa iti faci o cariera, insa nu trebuie sa renunti la seriozitate si profesionalism.
4. Fii autentic
Incearca sa fii cat mai original in relatia pe care o ai cu echipa pe care o conduci, dar si cu ceilalti colegi de la serviciu. Cauta noi modalitati de a-i ajuta pe cei de langa tine, pentru ca tu si compania ta aveti nevoie de ajutorul lor. Fii natural, deoarece daca incerci sa te prefaci atunci cand vorbesti cu cei din jur acestia vor observa si te vor eticheta intr-un mod mai putin placut.
5. Exerseaza
Ca in cazul oricarei schimbari, rezultatele nu vor aparea imediat. Exerseaza noua atitudine in fiecare zi si vei vedea ca si cei din jur vor observa schimbarea. Aceasta schimbare iti va influenta atat viata cat si afacerea si relatia pe care o ai cu cei de la serviciu.