4 sfaturi care te vor ajuta sa cresti vanzarile companiei tale
public tintacampanii de marketingcresterea vanzariloratragerea clientilor
In aceasta piata extrem de competitiva, este vital sa ai mereu campanii noi de marketing, care sa se adreseze neaparat publicului tau tinta.
Iata patru metode care te vor ajuta sa cresti vanzarile companiei tale:
1. Intelegerea clientilor
Marketingul inteligent se bazeaza pe puterea de intelegere a clientilor. De aceea, antreprenorii nu trebuie sa cunoasca doar cine sunt acestia si ce obisnuiesc sa cumpere, ci trebuie sa descopere din ce motiv cumpara si ce ii determina sa cumpere de la tine. Canalizeaza-ti timpul si energia si discuta cu clientii tai prin intermediul social media si cere-le feedback-uri personale.
2. Organizeaza promotii speciale
Foloseste-te de instrumente speciale si atrage-ti clientii prin promotii scurte. Clientii cauta intotdeauna produse de calitate la cele mai bune preturi, iar promotiile iti dau sansa de a-i atrage de partea ta.
3. Asigura-te ca primesc toate informatiile
In timpul sarbatorilor, si in mod special vara, oamenii nu mai au timp pentru vechile obiceiuri. Daca majoritatea clientilor tai te urmareau pe Facebook sau Twitter pentru a afla cand aduci marfa noua sau cand ai promotii la diverse servicii si produse, in perioada vacantelor nu vor proceda la fel. De aceea, te poti asigura ca primesc zilnic sau saptamanl un newsletter sau chiar o revista in casuta postala care sa prezinte cele mai noi oferte ale tale.
4. Gandeste-te la idei noi
Nu te baza doar pe cativa oameni sau doar pe angajatii departamentului de marketing pentru a produce idei noi pentru afacerea ta. Inovatia ar trebui sa fie responsabilitatea fiecarui angajat, care ar trebui sa fie stimulat prin sesiuni de brainstorming, recunoastere speciala sau recomandari excelente. Daca ai prea putini angajati pentru a face asta, poti crea un grup online, format din publicul tau tinta, care sa iti spuna constant ce isi mai doresc de la tine.