ANALIZA: 7 elemente esentiale care nu trebuie sa lipseasca de pe pagina de pornire a site-ul firmei tale

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ANALIZA: 7 elemente esentiale care nu trebuie sa lipseasca de pe pagina de pornire a site-ul firmei tale ANALIZA: 7 elemente esentiale care nu trebuie sa lipseasca de pe pagina de pornire a site-ul firmei tale
de Manager.ro la 09 Oct. 2012
Urmareste-ne pe Google News
elementepagina de porniresitefirma

Ieri mi-a venit ideea sa scriu un articol despre elementele de baza pe care trebuie sa le aiba pagina de start a site-ului unei firme dupa ce am cautat imagini cu directorul executiv al unei companii pe site-ul acesteia si nu am gasit. Mai jos scriu despre lucrurile care nu trebuie sa lipseasca de pe prima pagina, potrivit specialistilor, dar si din perspectiva unui jurnalist.

1. Rubrica de "Contact". Este recomandat ca acolo sa treceti un numar de telefon si o adresa de email la care chiar raspunde cineva. Evitati un numar de telefon din centrala sau unul folosit de mai multe persoane din firma. La fel si cu adresa de email. La capatul celalalt al firului de internet trebuie sa fie cineva care sa raspunda la un mesaj in cel tarziu 24 de ore. 
 
2. Rubrica "Despre noi". Deseori companiile suna la redactii pentru a se plange ca au aparut informatii inexacte despre activitatea lor, numarul de angajati, sedii s.a. Un pas bun in directia corecta este sa scrieti, pe site-ul companiei, un mic istoric al afacerii si un rezumat al activitatii acesteia. Nu uitati sa actualizati informatiile ori de cate ori este nevoie. 
 
3. Rubrica "Mass-media". Acolo treceti neaparat numele si datele de contact ale persoanei care se ocupa de relatiile cu presa, daca in firma dumneavoastra exista un astfel de post. Daca nu, dati datele de contact ale persoanei care are competenta sa vorbeasca in numele firmei. Eu as recomanda un numar de telefon mobil. Tot aici includeti IMAGINI cu activitatea firmei. Daca aveti fabrici, mai multe sedii, faceti poze in ele si incarcati-le pe site. Sunt recomandate imaginile in care apar persoane, deoarece dau senzatia de viu, de dinamism (foto-stanga).

O alta regula de aur, pe care am invatat-o la un curs foto organizat de agentia de stiri Reuters, este ca oamenii din imagini sa nu stie (sa sa para ca nu stiu) ca sunt fotografiati
 
4. Rubrica "Structura managementului" sau "Echipa manageriala". Aceasta poate fi de sine statatoare sau inclusa la categoriile "Mass-media" sau "Despre noi". Prezentati in cateva cuvinte, cu imagine alaturata, conducerea companiei. Veti da sentimentul ca sunteti o firma transparenta, care nu are nimic de ascuns. Inca un sfat: evitati portretele pe fundal alb. De exemplu, eu nu public aproape niciodata pe site la articolele mele astfel de foze, deoarece par "aranjate". Fotografiati managerii in posturi dezinvolte, printre angajati, la balconul biroului, privind pe geam si aveti grija, daca se poate, sa li se vada macar o mana. Mana nu trebuie insa sa stea pe langa corp, inerta, ci sa tina ceva: o cana, un pix, sau sa descrie o miscare in aer etc. 


Din cauza fundalului alb, nu-mi pot imagina mediul in care a fost fotografiata aceasta persoana. Este o camera, planeta Marte, marginea universului?
 
5. O casuta de cautare. Aceasta trebuie sa functioneze bine si corect, sa fie destul de mare pentru a fi vazuta usor si repede si sa fie pozitionata in partea din dreapta-sus a paginii de pornire. 
 
6. Legaturi catre conturile de social media ale firmei. Aveti pagina pe Facebook si cont pe Twitter? Nu uitati sa puneti pe prima pagina a site-ului legaturi vizibile catre acestea. N-ar strica nici sa implementati widgetul Facebook care permite abonarea la pagina direct de pe site. 
 
7. Rubrica "Produse si servicii". Descrieri simple si complete ale produselor si serviciilor pe care le oferiti. In urma cu cateva luni am scris despre un producator de sticla care a lansat o serie de noi produse. La un moment dat, in comunicatul transmis de firma, apareau termenii "sticla float" si "o linie de sputerizare magnetronica". Nu stiam la momentul respectiv ce inseamna acestia, asa ca am intrat pe site-ul producatorului. Nu am reusit sa gasesc o descriere a produsului si a procesului de fabricatie, lucru care m-a deranjat.  
 

Ultimele NOUTATI

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?
Life Style

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?

today24 Apr. 2024
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret

today24 Apr. 2024
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x