Intr-un deceniu, peste 32 milioane de tone de titei transferate de KMG International prin terminalul de la Marea Neagra

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Intr-un deceniu, peste 32 milioane de tone de titei transferate de KMG International prin terminalul de la Marea Neagra Intr-un deceniu, peste 32 milioane de tone de titei transferate de KMG International prin terminalul de la Marea Neagra
de Alexandra Stanescu la 25 Iun. 2017
Urmareste-ne pe Google News
kmg internationalkazmunaygasmidia marine terminal

Volumul de titei transferat de catre KMG International prin terminalul offshore operat in Marea Neagra a depasit, in prima jumatate a anului 2017, 32 milioane de tone, de la punerea sa in functiune in 2009.

Lucrarile de construire ale terminalului aflat la 8,8 kilomentri in largul Marii Negre au inceput in 2007, investitia totala ridicandu-se la peste 100 de milioane de dolari americani.
 
In 2016, cantitatea totala transferata prin toate terminalele gestionate de catre Midia Marine Terminal a fost de peste 11 milioane de tone de materie prima si produse petroliere.
 
Recordurile operationale atinse de terminalul maritim reprezinta rezultatul investitiilor realizate de KMG International si ale actionarul sau, compania nationala de petrol si gaze din Kazahstan - KazMunayGas.

 
Situat in portul Midia, terminalul este coordonat de Midia Marine Terminal (MMT) care gestioneaza activitatile de aprovizionare ale Portului Midia si ale rafinariilor Petromidia si Vega, operate de Grup.
 
Prin danele gestionate de companie, se inregistreaza anual un tranzit de peste 550 de nave si un transfer de circa doua milioane de tone de produse petroliere, GPL, etilena si materii prime, produsele fiind livrate atat pe plan intern cat si la export.
 
De asemenea, prin terminal, sunt transferate aproximativ 5 milioane de tone de titei pe an, cantitate tranzitata de 50 de nave petroliere. Peste 350 de nave au descarat titei prin terminalul maritim, de la punerea acestuia in functiune.
 
Peste 3,5 milioane de tone de produse combustibile si GPL au fost incarcate si descarcate prin intermediul rampelor rafinariilor Petromidia si Vega, cu 60.000 de cisterne feroviare folosite si peste 35.000 de camioane de transport.
 
Activitatile de logistica secundara de distributie bitum si produse petrochimice sunt, de asemenea, coordonate de MMT prin livrari la timp asigurand astfel servicii de calitate clientilor care utilizeaza bitum si polimeri.
 
Terminalul maritim operat de MMT la Marea Neagra asigura tranzitul titeiului catre rafinaria Petromidia, aproximativ 40% din volumul rafinat in Romania. Cu o capacitate de tranzit estimata la 24 milioane de tone pe an, terminalul petrolier poate primi nave de pana la 160.000 tdw.
 
Prin gestionarea terminalului maritim offshore, compania a redus distanta cu aproximativ 33 de kilometri fata de ruta portului Constanta, permitand reducerea cu aproximativ 7 dolari pe tona a costurilor de furnizare.
 
Astfel, investitia de 100 de milioane de dolari pentru construirea terminalului petrolier a fost amortizata in numai 5 ani de la punerea sa in functiune.
 
In 2015, sistemul de tranzit al titeiului prin terminal a fost inlocuit, ca rezultat al lucrarilor obligatorii de mentenanta efectuate. Investitiile au fost de 3,5 milioane de dolari.
 
Membru al KMG International, MMT a fost infiintat in 2007, preluand administrarea danelor din portul Midia de la Rompetrol Logistics, companie ce a dezvoltat operatiuni in acest domeniu din 2001.
 
MMT a fost infiintata pentru a construi si gestiona terminalul petrolier offshore si pentru a imbunatati operarea terminalelor petroliere ale portului Midia.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romania, in pericol! Avertismentul dur al unui economist cunoscut: recesiune, TVA de 23-24% si 6 lei pentru un euro
Economie

Romania, in pericol! Avertismentul dur al unui economist cunoscut: recesiune, TVA de 23-24% si 6 lei pentru un euro

today16 Nov. 2025
Investitorii descopera Bucurestiul. Capitala intra in topul celor mai atractive 30 de orase europene pentru investitii imobiliare
Imobiliare

Investitorii descopera Bucurestiul. Capitala intra in topul celor mai atractive 30 de orase europene pentru investitii imobiliare

today16 Nov. 2025
Cum sa-ti organizezi eficient munca de acasa folosind tehnologia
Companii

Cum sa-ti organizezi eficient munca de acasa folosind tehnologia

today15 Nov. 2025
7 pasi pentru a-ti proteja afacerea de atacuri cibernetice
Protectia datelor cu caracter personal

7 pasi pentru a-ti proteja afacerea de atacuri cibernetice

today15 Nov. 2025
Cum sa configurezi corect un VPN: ghid pas cu pas pentru incepatori
Protectia datelor cu caracter personal

Cum sa configurezi corect un VPN: ghid pas cu pas pentru incepatori

today15 Nov. 2025
Firmele risca pana la 20.000 de lei amenda din cauza unui detaliu ignorat de multe ori
Companii

Firmele risca pana la 20.000 de lei amenda din cauza unui detaliu ignorat de multe ori

today15 Nov. 2025
Mugur Isarescu ne taie orice speranta. De ce nu vom mai vedea niciodata un euro sub 5 lei in Romania
Economie

Mugur Isarescu ne taie orice speranta. De ce nu vom mai vedea niciodata un euro sub 5 lei in Romania

today15 Nov. 2025
Legea Nordis schimba radical piata imobiliara: protectie fara precedent pentru cumparatori, dar costuri si constrangeri noi pentru dezvoltatori
Imobiliare

Legea Nordis schimba radical piata imobiliara: protectie fara precedent pentru cumparatori, dar costuri si constrangeri noi pentru dezvoltatori

today14 Nov. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x