Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

PwC: Cat de importante sunt retelele de socializare in educarea consumatorilor


PwC: Cat de importante sunt retelele de socializare in educarea consumatorilor
de la 12 Mar. 2014
PwC: Cat de importante sunt retelele de socializare in educarea consumatorilor
Tags: pwcconsumretele de socializareeducatie

Aproape 60% dintre consumatori urmaresc brandurile sau retailerii favoriti pe retelele de socializare, potrivit unui studiu PwC.


Rezultatele subliniaza rolul crucial pe care retelele de socializare il joaca acum in educarea consumatorilor,  atat despre retailer, cat si despre producatori.
 
Acelasi procent spune ca a descoperit un brand pe retelele de socializare, fapt ce arata rolul important al interactiunii pe aceste retele intre retailer si consumatori.
 
“Cei care administreaza brandurile sunt constienti ca trebuie sa isi atraga clientii catre platformele lor online – numarul respondentilor care au vizitat retelele de socializare ca urmare a promotiilor personalizate primite prin email sau mesaj a crescut de la 9% in 2012 la 21% anul acesta”, a spus Mihaela Mitroi, oficial PwC.
 
Legat de interactiunea cu o companie ca urmare a unei experiente placute sau neplacute, 55% dintre cumparatorii online la nivel global au vorbit despre experienta lor cu un anume produs sau brand pe retelele de socializare.
 
Este interesant faptul ca, recent, retelele de socializare au capatat rolul de “vitrina” a magazinului, din moment ce aproape o jumatate dintre cei intervievati (48%) au spus ca au cumparat produse utilizand retelele de socializare, in urcare de la doar o zecime in 2012.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016