Conferinta Romanian Youth Focus
tinerimarketingintelegerea tinerilorsegmente de piataromanian youth focus
In datele de 13 si 14 decembrie 2012, la Hotel Intercontinental, va avea loc Romanian Youth Focus, o conferinta despre tineri si brandurile ale caror portofolii includ produse sau servicii pentru acest segment.
La eveniment vor fi prezentate si dezbatute modalitati prin care sa se ajunga la o buna intelegere a tinerilor si la rentabilizarea costurilor de marketing dedicate segmentului pe care ei il reprezinta.
Conferinta va fi structurata in 4 parti, pe durata celor doua zile, conform urmatoarei scheme:
13 decembrie 2012
I Tinerii de la cifre la realitate
Aici se vor dezbate teme legate de profilul tinerilor romani si se vor acoperi raspunsuri la intrebari precum: "Cine sunt tinerii romani?", "Ce atitudini si comportamente de consum ii caracterizeaza?", "Ce valori au?", "In ce cred si ce ii mai motiveaza?"
Vorbitori: Radu Bogdan, managing partner Brennan Reasearch & Consultation, Prof. Univ. Dr. Vintila Mihailescu, seful catedrei de sociologie a Facultatii de Stiinte Policice din cadrul SNSPA, Alfred Dumitrescu, managing partner Lighthouse Research & Marketing, Radu Pilat, managing partner Heist Industries, Bogdan Theodor Olteanu, managing director Bortun Olteanu, Teo, stand-up comedian.
II Directii strategice in comunicarea cu tinerii
Aici se va pune accent pe canalele de comunicare cu tinerii si pe ce este, sau nu relevat in comunicarea cu ei.
Vorbitori: Calin Rotarus, managing director Goldbach Audience Romania, Dan Vatcu, partner Digital Mindshare, Ana-Maria Olaru, senior strategic planner Cohn&Jansen JWT, Mihaela Alexandru, qualitative research director, 360 Insights, Serban Alexandrescu, managing partner The Geeks.
14 decembrie 2012
III Strategii de comunicare pentru tineri
Panelul va include studii de caz ale unor marci din diferite domenii de activitate, dar si exemple de implementare ale campaniilor de comunicare ale acestora
Vorbitori: Adrian Preda, creative director
MRM Worldwide Romania, Adina Militaru, head of marketing
PUMA Balkans, Adina Vlad, managing partner Unlock Market Research, Stefan Palarie, head of corporate engagement Scoala de Valori, Mugur Patrascu, managing partner iLeo.
IV Hot Stuff
Partea de incheiere va surprinde unele dintre cele mai interesante subiecte pentru tinerii romani, fie ca este vorba despre marci, influentatori, locuri sau continut media si modul in care acestea pot fi folosite in comunicarea cu ei.
Vorbitori: Andrei Botescu, pionier Pegas, Eugen Erhan si Tudor Muscalu, co-fondatori Fredo&Pid'jin, Ioana Cozma, owner Student din Provincie, Adina Antonie, PR manager Student din Provincie, Vlad Mihai, freelancer ilustratie si graphic design, Sergiu Floroaia, stand-up comedian.
Ultima zi de inscriere este miercuri, 12 decembrie.