Interviu - Liviu Plesoianu, Redactor-sef MarketingPortal.ro: Care sunt obiectivele portalului de marketing si cum ne pozitionam pe piata?
marketingportalmarketingrentrop & stratonfokus digital servicesmarketing online
Liviu Plesoianu, Head of Online Content and Marketing Department in cadrul companiei Fokus Digital Services (FDS), membra a Grupului Rentrop & Straton: "Piata romaneasca de marketing, mai ales cea de online marketing incepe sa dea tot mai multe semne de maturizare. Este timpul ca toti cei care au cu adevarat ceva de spus in materie sa aiba microfoanele functionale si scena deschisa!".
Alina Negrutiu, Editor Coordonator MarketingPortal.ro: Sa incepem… abrupt: De unde pana unde si, mai ales, de ce?
Liviu Plesoianu: Avem acest proiect online in vedere inca de acum 7 ani. Era un inceput frumos de primavara cand ne-am propus pentru prima oara sa lansam un portal de marketing, cu un accent special pus pe marketingul online. Am decis insa sa asteptam pana in clipa in care piata online din Romania da primele semne de maturizare. Ei bine, anul 2011 a adus deja aceste semne. Oamenii incep sa inteleaga notiuni si procese care, pana de curand, le erau cu totul straine. Se inmultesc pe zi ce trece conferintele, seminariile, workshop-urile de marketing. Iar asta inseamna un singur lucru: ca piata se dezvolta si ca din ce in ce mai multe persoane incep sa inteleaga cat de important este sa cunosti cu adevarat acest mediu!
Alina Negrutiu: Care este USP-ul MarketingPortal.ro? Prin ce se deosebeste de alte proiecte online romanesti deja existente?
Liviu Plesoianu: Poate parea arogant, dar imi asum asta 100%: se deosebeste prin aceea ca oamenii care scriu si care vor scrie aici sunt oameni care nu vorbesc din carti sau de pe net. Sunt oameni care scriu la finele unui program de lucru foarte incarcat, la finele unei zile in care au vandut online de multe mii de lei noi, in care au adus multe mii de vizitatori pe diferite site-uri, in care au sporit numarul de membri ai unor comunitati cu multe zeci sau sute de nou-veniti. Pe scurt, ideea este ca aici vor scrie doar cei care fac parte din Elita Marketingului Romanesc! Cei care, pe langa vasta experienta pe meleaguri romanesti, mai au si bunul obicei de a participa, anual, la zeci de conferinte internationale de marketing. Cei care sunt mereu la curent cu ultimele noutati. Cei care, pe langa asta, deschid noi drumuri, cel putin in online-ul autohton. Nu voi face nici un compromis in aces sens, va pot asigura de asta fara rezerve!
Citeste mai departe pe
www.marketingportal.ro