Agricover lanseaza AgriTelVerde
agritelverdeagricovercreditebusinessfermieri
Grupul Agricover lanseaza Serviciului de Asistenta Clienti - AgriTelVerde, dedicat clientilor companiei.
Sunand la numarul de telefon 0800.808.505 sau trimitand un mail la adresa asistenta@agricover.ro, clientii intra in legatura directa cu un operator dedicat, bun cunoscator al specificului activitatii fiecaruia dintre fermieri.
„Prin acest serviciu nou, clientii nostri beneficiaza de raspuns prompt la solicitari si solutii personalizate in functie de nevoile fiecaruia. Punem astfel la dispozitia fermierilor expertiza noastra in domeniul agribusiness-ului si intarim, in acelasi timp, relatia cu ei, printr-un dialog permanent, direct ”, a spus Robert Arsene, directorul general al Grupului Agricover.
Indiferent daca doresc sa afle informatii legate de serviciile de care beneficiaza in calitate de clienti ai Agricover, sa semnaleze dificultati in derularea vreunui contract sau sa faca sugestii pentru imbunatatirea activitatii Agricover este suficient ca fermierii sa apeleze serviciul, de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 17.00.
„Pe de-o parte clientii, care primesc rapid raspuns la solicitarile lor, de cealalta parte noi pentru ca suntem in permanenta la curent cu problemele clientilor, putand sa le oferim astfel solutii inovatoare si servicii tot mai bune. AgriTelVerde este, in final, un nou mecanism prin care Agricover contribuie la cresterea calitatii agribusinessului romanesc tocmai datorita acestei colaborari permanente intre fermieri si specialistii Agricover”, a mai spus Robert Arsene.
O echipa intreaga este angrenata pentru a raspunde in cel mai scurt timp posibil solicitarilor primite de la clientii Agricover. Astfel, fiecare intrebare, sugestie sau reclamatie primita de la fermieri este inregistrata si trimisa spre solutionare departamentului abilitat sa o rezolve. Operatorul care primeste solicitarea respectiva urmareste solutionarea ei si transmite raspunsul fermierului.