Bancpost ofera facturare electronica pentru clientii corporate
bacpostfacturare electronicatransfondfacturicodul fiscal
Bancpost pune la dispozitia companiilor serviciul de facturare electronica, in urma unui parteneriat incheiat cu TransFonD.
Serviciul permite clientilor Bancpost sa inlocuiasca facturile tiparite si arhivarea in dosare, cu facturile emise, transmise si arhivate electronic.
Serviciul e-Factur@ este o aplicatie securizata, la care se pot conecta atat emitentii de facturi, cat si destinatarii acestora. Documentele arhivate au valoare de document justificativ din punct de vedere legal asa ca tiparirea si pastrarea acestora pe suport hartie nu este necesara.
Prin acest serviciu, se fac permite economii semnificative de timp, de costuri de procesare si de spatiu de stocare. La nivel operational, serviciul duce la imbunatatirea proceselor de monitorizare, accelerare, fluidizare si control ale fluxurilor de numerar.
e-Factur@ pune bazele pentru dezvoltarea facilitatii de reconciliere a facturilor emise cu platile incasate, care constituie, in cadrul SEPA, al doilea serviciu cu valoare adaugata legat de plati, considerat de importanta majora pentru societatile comerciale din UE.
Dezvoltarea serviciului a urmarit tendintele europene generale, coroborate cu cerintele pietei locale, respectand in totalitate prevederile Codului Fiscal, Legii Semnaturii Electronice, Legii Arhivarii Documentelor in Format Electronic, Legii Contabilitatii.
Aplicatia de facturare electronica poate procesa intre 50 si 500.000 de facturi pe zi. Sistemul central este administrat in totalitate de catre TransFonD.