Coface isi schimba sigla si sloganul
cofacenoua identitate cofacejean marc pillu
Grupul Coface a adoptat o noua identitate vizuala si un nou slogan: "Coface for safer trade". Un semn unic al unei marci internationale, noua identitate este introdusa, incepand cu data de 21 ianuarie 2013, in cele 66 de tari in care activeaza grupul.
Potrivit lui Jean-Marc Pillu (foto), Chief Executive Officer al Coface, noua identitate vizuala reflecta transformarea Coface din ultimii doi ani.
"Noul slogan exprima valoarea adaugata definitorie in calitate de asigurator de credite, alaturi de o promisiune puternica adresata clientilor nostri: comert mai sigur in intreaga lume", a declarat Pillu.
Noua pozitionare a marcii Coface este bazata pe punctele forte ale unui asigurator de credite comerciale: expertiza in evaluarea si prevenirea riscurilor, precum si solutiile furnizate companiilor pentru a le proteja impotriva riscurilor de neplata ale propriilor clienti, permitandu-le astfel sa se dezvolte in siguranta.
Conceputa de catre agentia franceza W & Cie, noua identitate vizuala a Coface este mai usoara si mai puternica.
Fiecare componenta a identitatii (logotip, printuri, gama de culori, layout-uri) a fost proiectata sa reflecte si sa sustina noua directie strategica a grupului.
Jocul grafic al literelor C si O din logo, care se intalnesc precum doua brate, exprima relatia de incredere pe care Coface o mentine cu clientii sai.
Culorile diferite ale celor doua litere sugereaza complementaritate: clientii Coface au clienti la randul lor.
In sfarsit, legatura dintre C si O aduce in minte semnul infinitului, ce ancoreaza marca in principala linie de afaceri, facand referire la universul de date si posibilitatile fara sfarsit.
In acelasi fel, universul iconografic, reprezentand oamenii de afaceri pe care Coface ii sustine, pozitioneaza clientul in centrul preocuparilor Coface.
Logotipul si grafica sunt organizate in jurul unui albastru si verde stralucitor. Albastrul face parte din patrimoniul Coface, asigurand continuitatea cu logotipul precedent.
In ceea ce priveste noul verde, acesta afirma unicitatea si modernizarea grupului.