Editorial Ana Tudor: BCR, deci se poate!
bcrbanca comerciala romana
Eram convinsa ca voi scrie si Bravo, BCR!, dar nu credeam ca se va intampla atat de repede!
Later edit: BCR ma suna din nou si ma anunta ca imi restituie si dobanda pentru rata din luna mai, pentru neplacerile provocate. Scrisoarea cu scuzele de rigoare o voi primi zilele urmatoare prin posta/curier. Frumos jucat, BCR!
Intotdeauna am apreciat oamenii care isi fac treaba ca la carte, dar mai ales pe cei care stiu sa reactioneze in situatii de criza si sa o faca asa cum trebuie. Iar BCR stie.
Daca citesti aceste randuri, probabil ai citit si articolul de ieri, in care imi povesteam experienta (mai putin placuta) cu BCR, iar daca nu ai facut-o inca, gasesti materialul
aici. Asta ca sa ai o idee despre ce vorbesc acum.
Nici nu am ajuns bine la birou, ca mi-a si sunat telefonul. Am fost surprinsa sa aflu ca ma contacteaza cineva din BCR, un domn cu o functie inalta, care dupa ce se prezinta isi exprima regretul pentru neplacerile provocate ieri si povestite
aici si promite ca nu voi mai avea parte de experiente negative pe viitor.
In plus, m-a anuntat ca cei 700 de lei extrasi din contul meu in urma unei fraude au fost virati in aceasta dimineata inapoi in cont si nu trebuie sa mai astept pentru ei cele 50 de zile despre care am fost informata.
Chiar si cardul meu a ajuns in sucursala solicitata, tot in aceasta dimineata si nu trebuie sa mai astept inca cinci zile pentru el.
De asemenea, mi-au fost restituite si toate comisioanele pe care le-am suportat de cand mi-a fost clonat cardul si pana astazi.
Bravo, BCR! Deci se poate!
Dar nu am cum sa nu ma intreb totusi daca ai fi facut ceva pentru mine daca nu as fi scris despre asta si daca nu ar fi ajuns la tine atat de repede. Cat ar fi trebuit sa astept pana mi-as fi recuperat toate drepturile de care m-ai privat? Cati alti oameni sunt in aceeasi situatie si cum se rezolva problemele pentru ei? Se rezolva?
Voi primi vreun raspuns la aceste intrebari? Nu de alta, dar, m-au tras multi oameni de maneca si mi-au spus ca tu nu ai fi facut nimic pentru mine daca nu ai fi citit aceste randuri si ca nu meriti sa te aplaud si probabil ca au dreptate. Apreciez cum ai gestionat o criza, dar ma intreb daca vei rezolva la fel de rapid si problemele celorlalti clienti ai tai. Si ei se intreaba, sa stii!
Iti recomand totusi si sa iti imbunatatesti serviciile, sa ai grija sa nu mai ajunga nimeni intr-o situatie penibila: sa ii fie clonat cardul, sa nu il poata bloca aflandu-se in sucursalele tale, sa nu poata retrage bani din propriul cont la orice ora pentru ca rulezi tu niste tranzactii! Si altele, pe care le stii tu mai bine!
Pana atunci, sa auzim de bine!
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email:
mariat@rs.ro