GfK: Jumatate din clientii bancilor relationeaza foarte slab cu acestea
gfkrelationarefinanciar bancarasigurari
GfK a dezvoltat instrumentul GfK Consumer Brand Relationship (CBR) prin care stabileste harta relatiilor pe care consumatorii le au cu marcile.
„Daca in domeniul bancar, jumatate dintre utilizatorii de produse si servicii financiare au o relatie distanta si slaba ca intensitate cu banca, pe piata asigurarilor de viata lucrurile sunt ceva mai bine definite“, declara Simona Dan, Market Strategy Advisor GfK Romania.
Astfel ca, peste jumatate dintre cei chestionati se considera complet straini de brandurile din piata asigurarilor personale.
GfK CBR ofera solutiile cu ajutorul carora companiile isi pot convinge consumatorii sa treaca dint-un tip de relatie indepartata la una apropiata cu brandurile lor.
GfK Romania a derulat studiul GfK Consumer Brand Relationship si pe piata asigurarilor personale (de viata si de sanatate), dorind sa afle care este tipul predominant de relatie pe care romanii din mediul urban il au cu marcile din acest domeniu.
Datele au fost culese online, in intervalul 14-17 martie 2014. Esantionul a fost de 172 de persoane, reprezentativ urban, pentru populatia cu varsta intre 18 si 45 de ani si respecta cotele socio-demografice.