MasterCard, in top 10 al celor mai puternice companii din lume, din punct de vedere al perceptiei publice

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
MasterCard, in top 10 al celor mai puternice companii din lume, din punct de vedere al perceptiei publice MasterCard, in top 10 al celor mai puternice companii din lume, din punct de vedere al perceptiei publice
de Redactia Manager la 05 Aug. 2015
master cardmastercard

MasterCard se afla pe locul 8 in topul global FutureBrand Index 2015, clasamentul care analizeaza perceptia publica asupra celor mai puternice 100 de companii din lume si este singura companie din Top 10 care activeaza in sectorul financiar.

MasterCard a urcat 8 pozitii fata de clasamentul din 2014, fiind, de altfel, si singura companie financiara din America de Nord care si-a imbunatatit pozitia comparativ cu anul trecut.

“Clasarea pe locul 8 in FutureBrand Index 2015 reafirma pozitia de lider a MasterCard in materie de inovatie, tehnologie si securitate, si ne bucuram sa vedem ca si publicul percepe astfel initiativele si produsele companiei. Angajamentul nostru este de a oferi consumatorilor cea mai rapida, sigura si usoara experienta de plata, iar acest lucru s-a reflectat pe deplin in sondajul FutureBrand, MasterCard obtinand cel mai ridicat punctaj la capitolul incredere”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, Romania, MasterCard.

MasterCard a obtinut valori peste media sectorului financiar la toate cele 18 categorii analizate, inregistrand cele mai bune punctaje la indicatorii “incredere in brand”,  “placere in interactiunea cu brandul”, “scop”, „personalitate” si “indispensabilitate”. Mai mult, compania si-a imbunatatit perceptia la nivelul a 17 dintre cele 18 caracteristici analizate si a primit titulatura de “Future Brand”, ceea ce reprezinta calitatea unui brand de a fi puternic pe termen lung, nu doar in prezent, precum si orientarea sa catre imbunatatirea calitatii vietii oamenilor si avand o puternica viziune pentru viitor.


Indexul FutureBrand este un clasament anual realizat de compania de consultanta FutureBrand, care analizeaza perceptia publica asupra celor mai puternice 100 branduri din lume din punct de vedere al valorii capitalizarii de piata, conform clasamentului PwC Global Top 100 Companies by Market Capitalisation. Future Brand Index realizeaza o reclasificare a celor 100 de companii dupa calitatea imaginii brandului in functie de 18 caracteristici precum incredere, autenticitate, personalitate, inovatie, si altele.

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie in industria globala de plati. Operam cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 tari si teritorii.

Produsele si solutiile MasterCard fac activitatile zilnice de comert – cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor – mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea. Urmariti-ne pe Twitter: @MasterCardNews, participati la discutiile de pe blogul Beyond the Transaction si inregistrati-va pentru cele mai noi stiri pe Engagement Bureau.

Ultimele NOUTATI

Atentie, romani: inca o mare banca din tara noastra renunta la a mai avea casierii
Financiar-Bancar

Atentie, romani: inca o mare banca din tara noastra renunta la a mai avea casierii

In urma cu cativa ani, ING Romania devenea prima banca din tara noastra care a desfiintat casieriile, lasand si ajutandu-si clientii sa desfasoare tranzactiile de depunere la masinile...
today18 Ian. 2022
Miliardarii au avut o pandemie grozava: superbogatii lumii au facut bani in pandemie cat in ultimii 15 ani
Ultimele stiri economice

Miliardarii au avut o pandemie grozava: superbogatii lumii au facut bani in pandemie cat in ultimii 15 ani

Criza sanitara pe care o traversam de aproape doi ani a diminuat veniturile pentru majoraitatea covarsitoare a populatiei, in timp ce magnatii si-au sporit considerabil averile, arata cea mai...
today17 Ian. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Criza facturilor umflate e mai grava decat ne imaginam: amenzile curg in cascada, bugetul se burduseste cu sute de mii de lei
Ultimele stiri economice

Criza facturilor umflate e mai grava decat ne imaginam: amenzile curg in cascada, bugetul se burduseste cu sute de mii de lei

today17 Ian. 2022
Guvernele lumii introduc noi taxe sau le cresc pe cele existente. Ce face Romania?
Ultimele stiri economice

Guvernele lumii introduc noi taxe sau le cresc pe cele existente. Ce face Romania?

today17 Ian. 2022
Dinamica spatiilor de birouri ale viitorului: 3 masuri prin care sa incurajezi interactiunea angajatilor si sa asiguri flexibilitatea muncii
Ultimele stiri economice

Dinamica spatiilor de birouri ale viitorului: 3 masuri prin care sa incurajezi interactiunea angajatilor si sa asiguri flexibilitatea muncii

today17 Ian. 2022
Top 10 telefoane si gadgeturi preferate de clienti in 2021
Tehnologie

Top 10 telefoane si gadgeturi preferate de clienti in 2021

today17 Ian. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x