Tarom trebuie sa devina sexy pentru investitori

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tarom trebuie sa devina sexy pentru investitori Tarom trebuie sa devina sexy pentru investitori
de Manager.ro la 22 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
heinzmanntaromprivatizare tarom

Christian Edouard Heinzmann, directorul general al Tarom, considera ca aceasta nu este prea atractiva pentru investitorii.

"Scuze pentru cuvant, nu suntem foarte sexy. Tarom nu este atractiva din cauza pierderilor. Trebuie sa facem compania putin mai sexy pentru ca lumea sa ne placa mai mult.

Cea mai mare problema pe care am intalnit-o in primele trei luni de mandat este birocratia.

Vom finaliza planul de management al companiei, care va fi mai explicit dupa ce prima varianta a fost respinsa de Ministerul Transporturilor, si urmarim atat cresterea vanzarilor si reducerea pierderilor, cat si standardizarea avioanelor companiei si profit din 2016, noi speram chiar mai devreme" a spus, noul CEO al Tarom, citat de Agerpres.
 
Tarom isi va standardiza flota, urmand sa fie echipata cu avioane facute de un singur producator.
 
"Intentionam sa incheiem un contract cu un mare producator, de la Airbus la Boeing, Embraer sau Mitsubishi pentru inlocuirea flotei actuale. Urmarim o standardizare a flotei, printr-un contract de leasing operational. 
 
De exemplu, Mitsubishi are un nou tip de avion si compania ar fi dispusa sa incheie un astfel de contract prin care sa furnizeze aeronavele, dar sa faca si pregatirea pentru piloti. 
 
Este una dintre variante. Sper ca in 2014 sa luam o decizie din optiunile pe care le avem", a explicat Heinzmann. 
 
Standardizarea aeronavelor ar aduce o economie de 30% doar din cheltuielile cu combustibilul. 
 
Planul de management al companiei va viza cresterea veniturilor, scaderea costurilor, obtinerea de profit din servicii de mentenanta pe care compania ar urma sa le furnizeze altor companii si renegocierea contractelor considerate paguboase pentru companie. 
 
"Renegociem cele 30 - 40 de contracte, de la cele cu OMV si BP, la contractele cu Alpha Rocas, pentru catering, si Globe Ground, pentru servicii la sol, la contractele pentru sistemul de ticketing, care este extrem de costisitor. 
 
Cred ca, prin renegociere, vom face economii de cateva milioane de euro. 
 
Este posibil sa renegociem si afilierea la SkyTeam sau la IATA pentru ca trebuie sa facem un cost de beneficiu/oportunitate. Daca iesim din SkyTeam, va trebui sa platim 3,5 milioane de euro", a explicat Heinzmann. 
 
Tarom va renegocia si unele contracte pentru sediile companiei din unele orase importante precum Paris sau Londra, compania fiind tentata sa renunte la ele. 
 
De asemenea, vor fi introduse curse noi, cum este cea catre Praga, din orarul de vara, si cele din Iasi catre Londra si Paris. 
 
"Agentia din Paris are o chirie de 8.000 de euro pe luna si o durata de chirie de 9 ani. Sunt sume importante la care vom incerca sa renuntam. De asemenea, vom creste gradul de utilizare a aeronavelor, care este , in cel mai bun caz, de 8 ore pe zi, iar timpul de pregatire a unui avion de la o cursa la alta ajunge la trei ore, cand ar trebui sa fie de maximum 45 de minute", a declarat noul CEO. 
 
Totodata, noua conducere a spus ca numarul de angajati, de circa 2.150 persoane, este destul de mare, iar, in viitor, ar putea exista redimensionari de personal. 
 
"Dar cea mai mare problema este aceea a birocratiei. Daca vom continua sa lucram sub legea romana privind achizitiile publice, este posibil ca intr-o luna sa avem mari probleme in desfasurarea activitatii.

Plafonul pentru care trebuie organizata licitatie, de peste 15.000 de euro, este absurd in aviatie. Ganditi-va ca se strica motorul la o cursa, cum putem functiona daca suntem obligati sa facem licitatie. Sper ca impreuna cu Comisia Europeana sa rezolvam aceasta problema", a declarat Heinzmann. 
 
El a mai spus ca informatiile din presa cu privire la salarii lunare de pana la 7.500 de euro ale membrilor CA si posibilele prime acordate deja conducerii companiei sunt speculatii, explicand ca maximul sumei pe care un membru CA o poate castiga lunar este intre 3.000 si 4.000 de euro. 
 

Ultimele NOUTATI

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?
Life Style

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?

today24 Apr. 2024
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret

today24 Apr. 2024
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x