Interviuri - pagina 3

Interviu STIHL: Evolutia brandului de la motoferastraie la propria linie de imbracaminte

Interviu STIHL: Evolutia brandului de la motoferastraie la propria linie de imbracaminte

STIHL este cel mai mare producator de motoferastraie la nivel mondial, traditia brandului fiind recunoscuta de toti taietorii de lemne din lume. Acum, printr-o incercare indrazneata, STIHL lanseaza...
today22 Nov. 2016
Interviu ADORE ME, startup jumatate romanesc, jumatate american: Cum se pregateste de BLACK FRIDAY magazinul online din SUA

Interviu ADORE ME, startup jumatate romanesc, jumatate american: Cum se pregateste de BLACK FRIDAY magazinul online din SUA

Puterea internetului a depasit deja orice bariera: cea a timpului (cu un singur click iti poti cumpara tot ce vrei/obtine acces la orice informatie), cea a spatiului (chat/skype/videoconferinte - poti...
today17 Nov. 2016
INTERVIU Sneaker Industry: Povestea de succes din spatele magazinului online care vinde tenisi premium

INTERVIU Sneaker Industry: Povestea de succes din spatele magazinului online care vinde tenisi premium

Continuam seria interviurilor marca Manager.ro cu o noua poveste de succes. Vom face cunostinta cu Bogdan Macovei si Andrei Gaita, fondatorii Sneaker Industry: un business online inceput pe Facebook,...
today26 Oct. 2016
Afacerea in care producatorii romani sunt parteneri. Despre transparenta si calitate, intr-un interviu cu fondatorii RealFoods.ro

Afacerea in care producatorii romani sunt parteneri. Despre transparenta si calitate, intr-un interviu cu fondatorii RealFoods.ro

La polul opus de principiile producatorilor industriali, antreprenorii Florin Cojocariu si Mircea Draja au ales reteta transparentei si a calitatii. Mai mult, producatorii pe care au reusit sa-i adune...
today12 Aug. 2016
Creativitatea e o chestiune de supravietuire. Interviu cu Iuliana Alexa, redactor-sef Psychologies, jurnalist si antrenor de idei bune

Creativitatea e o chestiune de supravietuire. Interviu cu Iuliana Alexa, redactor-sef Psychologies, jurnalist si antrenor de idei bune

Nu orice manager poate fi un manager bun. Pasionata de scris si de rolul creativitatii in viata de zi cu zi, Iuliana Alexa, redactor-sef Psychologies, jurnalist si antrenor de idei bune, explica de...
today09 Aug. 2016
Interviu cu Razvan Pascu: Despre cea mai frumoasa calatorie din lume

Interviu cu Razvan Pascu: Despre cea mai frumoasa calatorie din lume

Turismul romanesc pare sa fie pe val in 2016, aceasta vara fiind cea mai profitabila din ultimii zece ani daca ne raportam la cheltuielile inregistrate pe litoralul romanesc. Tinand cont ca ne aflam...
today01 Aug. 2016
Interviu cu Radu Vilceanu, CEO ContentSpeed: Sfaturi pentru antreprenori la inceput de drum in e-commerce-ul romanesc

Interviu cu Radu Vilceanu, CEO ContentSpeed: Sfaturi pentru antreprenori la inceput de drum in e-commerce-ul romanesc

Am urmarit cu interes in ultimii ani tendinta tot mai mare a antreprenorilor romani de a se indrepta catre zona de online, in detrimentul afacerilor care necesita spatii fizice de vanzare. La prima...
today28 Iul. 2016
Statul vrea sa ne dea bani pentru

Statul vrea sa ne dea bani pentru "inverzirea" locuintelor

Ministerul Mediului a lansat in dezbatere publica, timp de zece zile, doua programe menite sa faca locuintele romanilor mai prietenoase cu mediul inconjurator. Cele doua programe se numesc Casa Verde...
today27 Iul. 2016
Interviu cu Raluca Radu, Manager Answear Romania: Shopping-ul online, un moft sau o necesitate?

Interviu cu Raluca Radu, Manager Answear Romania: Shopping-ul online, un moft sau o necesitate?

Shopping-ul online a devenit un "must" si in Romania, el fiind impulsionat puternic de dezvoltarea tehnologiei, care ne-a pus la dispozitie o multime de unelte care ne fac viata mai usoara in fiecare...
today13 Iul. 2016
Cafeterie sau o afacere de succes in industria pasionatilor de cafea. Despre succes si corectitudine pe piata, cu fondatorul Bogdan Cuzincu

Cafeterie sau o afacere de succes in industria pasionatilor de cafea. Despre succes si corectitudine pe piata, cu fondatorul Bogdan Cuzincu

O poveste de succes inceputa acum douazeci de ani. O relatie deosebita intre companie si clienti. Un logo care iti atrage atentia si care contine nu mai putin de 32.000 linii. Despre cum ucenicia din...
today27 Iun. 2016
INTERVIU cu Monica Dinu, Sports Events: Seriozitate, profesionalism si respect pentru clienti, cele trei elemente obligatorii pentru construirea unui brand de succes

INTERVIU cu Monica Dinu, Sports Events: Seriozitate, profesionalism si respect pentru clienti, cele trei elemente obligatorii pentru construirea unui brand de succes

Relaxarea prin activitati sportive in echipa dupa 8 ore petrecute la birou, in fata calculatorului, pare sa fie noul hobby al corporatistilor din Romania.
today07 Dec. 2015

Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Interviuri" cu 4.34 / 5 din 94 evaluari
123pagina 3 din 3

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Spune-mi ce job ai si iti spun ce sanse ai sa ramai somer din cauza inteligentei artificiale!

Inteligenta artificiala (AI) nu mai este doar un concept din filmele SF. Astazi, tehnologia evolueaza rapid si patrunde in tot mai multe domenii, schimband radical modul in care lucram si traim. In acest context, apare o intrebare fireasca: cat de probabil este sa-ti pierzi locul de munca din cauza AI-ului? Cu toate ca unele locuri de munca sunt in pericol, nu este totul pierdut, ci se transforma. Exista modalitati prin care poti sa-ti securizezi cariera in aceasta era a schimbarilor tehnologice.     Care sunt locurile de munca cu cel mai mare risc?   Nu toate joburile sunt afectate in mod egal de...
Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Fara investitii mari: cum sa iti promovezi afacerea in Romania cu un buget mic

Intr-o piata competitiva cum este cea din Romania, promovarea eficienta a unei afaceri poate parea o provocare costisitoare. Cu toate acestea, nu este necesar sa cheltuiesti sume mari pentru a atrage clienti sau pentru a-ti face brandul cunoscut. Cu putina creativitate si strategiile potrivite, poti sa iti faci afacerea vizibila si sa iti cresti vanzarile, chiar si cu un buget redus. Hai sa vedem cum!     1. Foloseste-te de puterea retelelor sociale   Nu mai este un secret ca retelele sociale sunt un instrument puternic pentru promovare, dar cheia este sa le folosesti inteligent. Platforme precum...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri





Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x