14 noi tehnologii bazate pe predictibilitate, de la GE
getehnologiipredictibilitateinternet industrial
GE a anuntat 14 noi tehnologii de predictibilitate bazate pe internetul industrial care vor permite industriilor globale sa obtina minimizarea duratei opririlor neplanificate, cresterea productivitatii, introducerea intretinerii preventive, scaderea costurilor cu combustibilul si reducerea emisiilor.
Solutiile GE vor fi prevazute cu Predix, prima platforma industriala care ofera o metoda standard sigura de conectare intre echipamente, date industriale masive si oameni.
De asemenea, GE isi extinde propriul ecosistem cu noi parteneri, printre care AT&T, Cisco si Intel, imbunatatind astfel conectivitatea cu fir si fara fir intre echipamente.
„Datele industriale nu sunt doar masive, ci reprezinta si cel mai critic si mai complex tip de date. Principala dificultate si oportunitate cu care ne confruntam este administrarea si analizarea acestor date printr-o metoda extrem de sigura, in asa fel incat sa asiguram rezultate mai bune pentru clienti si societate. Dezvoltam si alte solutii predictive si dotam produsele cu senzori care masoara permanent performanta, astfel incat clientii sa obtina cresteri semnificative ale productivitatii si sa elimine, in cele din urma, opririle neplanificate”, a declarat Jeff Immelt, presedinte si CEO al GE.
Prin observarea, previzionarea si modificarea modului de operare, internetul industrial va ajuta companiile aeriene, companiile feroviare si centralele electrice sa functioneze la eficienta maxima.
In prezent, GE ofera clientilor 24 de solutii complete de predictibilitate, printre care cele recent 14 lansate. Aceste solutii asigura optimizarea activelor si functionarii, oferind solutii mai flexibile de administrare a echipamentelor si a tuturor operatiunilor – ajutandu-le sa functioneze mai bine, sa consume mai putin combustibil, sa beneficieze de service mai eficient si sa reduca durata opririlor neplanificate.
In ultimul an, clientii au inregistrat rezultate mai bune in toate domeniile. In cazul centrului medical St. Luke’s, care foloseste software GE de administrare si analizare a datelor despre pacienti si echipamente, imbunatatirea se reflecta intr-o scadere cu 51 de minute a timpului de schimbare a paturilor si in reducerea timpului de asteptare a pacientilor. Gol Airlines foloseste software pentru a urmari, analiza si adapta mai eficient rutele de zbor si consumul de combustibil si estimeaza economii de 90 milioane dolari in urmatorii cinci ani.
Pana acum, veniturile aferente primelor zece produse lansate anul trecut se ridica la 290 milioane dolari, cu comenzi in valoare de 400 milioane dolari.
Comenzile actuale de servicii in valoare de 160 miliarde dolari, cu o marja ridicata, vor permite companiei GE sa dezvolte mai multe tehnologii, sa creasca veniturile in dolari pe baza instalata cu 3% - 5% pe an si sa imbunatateasca vanzarile de software cu peste 15% pe an.