Angajatorii vor sa apeleze la Comunicatii Unificate, pentru a reduce costurile si a creste productivitatea
angajatoriangajatiproductivitatecosturisondajebani
Accesul staff-ului la UC (Unified Communications) ar reduce costurile pe termen lung si ar creste productivitatea, potrivit unui procent de 57% dintre angajatori, releva un studiu realizat de Powwownow si compania de sondaje online Toluna.
Unified Communications (UC) este o cale care combina diverse tehnologii, pentru a permite utilizatorului sa partajeze date si sa comunice prin intermediul unei platforme, creand un mediu de lucru mai integrant si in consecinta, mai eficient. Chiar daca platforma UC ar presupune costuri initiale semnificative, peste jumatate dintre cei 1.091 de respondenti intervievati in Marea Britanie considera ca aceasta inovatie reprezinta o investitie cruciala pe termen lung; una care ar putea duce la economisrea de bani, deoarece nu vom mai avea nevoie de o multitudine de dispozitive si gadget-uri, atunci cand calatorim sau cand lucram la birou, reducand astfel costurile.
Companiile pot imbunatati colaborarea si productivitatea in randul angajatilor, partenerilor, furnizorilor si clientilor, prin combinarea dispozitivelor sub acelasi "acoperis", iar 54% dintre cei intervievati considera ca viata lor profesionala s-ar imbunatati, daca ar beneficia de un sistem centralizat de comunicatii. 69% dintre respondenti au declarat ca au generat deja un mediu de lucru flexibil, independent - in care angajatii si sefii pot fi gasiti oricand si oriunde.
Alti specialisti considera ca beneficiile UC invocate in acest studiu sunt: continuitatea tuturor proceselor, abilitatea de a raspunde mai rapid solicitarilor, abilitatea de a nu rata deadline-urile/mesajele importante, implicarea personalului si redarea sentimentului apartenentei la o echipa de lucru.
"Vremurile se schimba si forta de munca actuala trebuie sa se adapteze, pentru a ramane eficienta. Avem o abundenta de tehnologie la degetele noastre mici si UC va usura activitatea companiilor, care vor sa comunice excelent cu clientii, angajatii, partenerii. UC va reprezenta un nucleu de comunicare in ecosistemul business; depinde de noi daca dorim sa il implementam sau nu", a declarat Simon Curry, CEO al Powwownow.