Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce schimbare pregateste Facebook utilizatorilor si publicitarilor


Ce schimbare pregateste Facebook utilizatorilor si publicitarilor
de la 06 Mar. 2013
Ce schimbare pregateste Facebook utilizatorilor si publicitarilor
Tags: modificari facebookschimbare news feedimbunatatiri facebook

Dupa sapte ani de la lansarea fluxului de stiri, Reteaua de socializare Facebook a decis sa schimbe pentru prima oara in istorie News Feed-ul cu care si-a obisnuit utilizatorii.

Noua modificare planuita de Facebook va fi vizibila tuturor utilizatorilor incepand de joi, 7 martie. Noul News Feed va fi lansat de Mark Zuckerberg in cadrul unui eveniment gazduit de sediul din Menlo PArk.
 
Una dintre modificarile aduse de noul News Feed se refera la spatiul de sub bara de cautare de pe Facebook, unde utilizatorii vor observa o bara de optiuni (Feed options) de unde fiecare va alege tipul de continut pe care il cauta.
 
Una dintre optiunile utilizatorilor va fi cea de Photo Feed, care odata selectata, va afisa doar pozele postate de prieteni sau de paginile carora acestia au dat "Like".
 
De asemenea, utilizatorii vor avea si optiunea de Music Feed, care va contine doar melodii postate sau anunturi legate de concertele la care prietenii virtuali merg.
 
Exista posibilitatea sa fie introdus si un flux de stiri sau video, potrivit jurnalistilor de la Businessinsider.
 
Aceste imbunatatiri ale News Feed-ului vor fi cu adevarat benefice publicitarilor care isi vor plasa mult mai bine mesajele fara sa ii deranjeze pe cei neinteresati, dar si pentru ceilalti utilizatori care vor gasi mult mai repede informatiile care prezinta interes pentru ei si vor scapa de postarile inutile, mai scrie Businessinsider.  


 

Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016