CES 2014: ZTE va avea o noua strategie
ztesmartphone-urices 2014chinabluewatchceasuri inteligente
Producatorul de smartphone-uri ZTE a dezvaluit in cadrul CES 2014 o noua strategie globala, concentrata asupra utilizatorilor de telefoane inteligente. Demersul va fi condus de noul Global Head al diviziei Mobile Devices, Zeng Xuezong.
La CES 2014, Zeng a anuntat ca se va concentra asupra unor directii bine stabilite:
-CEO (Chief Experience Officer), directie in cadrul careia Zeng va incorpora feedback-urile consumatorilor globali
- Comunicarea pe calea internetului - directie in care ZTE va comunica mai mult cu utilizatorii si va populariza brandul ZTE
- Abordare concentrata in jurul consumatorului, fapt ce arata ca satisfactia clientilor reprezinta prioritatea ZTE la nivel mondial.
"Aceasta noua strategie este construita pe baza succesului pe care l-am inregistrat prin colaborarea cu operatorii nostri, pentru a dezvolta produse", a spus Zeng.
"Incorporam mai multe feedbackuri din partea consumatorilor si ne concentram asupra nevoilor si dorintelor lor, la nivel global, pentru a dezvolta o gama larga de dispozitive performante, la preturi accesibile".
ZTE a dezvoltat o noua tehnologie a vocii pentru Grand S II, un telefon inspirat de expertii laboratorului ZTE C-lab; compania vrea sa modeleze acest concept, dupa ce va cerceta in prealabil preferintele consumatorilor si le va solicita parerea, in acest an.
Zeng s-a ocupat inainte de operatiunile ZTE din China. Anuntul desemnarii sale in functia de Global Head a fost facut in data de 31 decembrie 2013 si acesta isi doreste ca satisfactia consumatorilor sa devina un element mai organic in strategia de lansare a produselor ZTE.
ZTE este prezenta in cadrul CES 2014, South Hall 3, 31431, unde Zeng si echipa sa prezinta cele mai noi si puternice smartphone-uri ale companiei, precum Grand S II si alte produse.
Compania a venit la CES cu primul hotspot proiector all-in-one din lime si BlueWatch, incursiunea companiei in universul ceasurilor inteligente.