Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum a schimbat digitizarea atitudinile si comportamentele oamenilor fata de cumparaturi


Cum a schimbat digitizarea atitudinile si comportamentele oamenilor fata de cumparaturi
de la 30 Oct. 2017
Cum a schimbat digitizarea atitudinile si comportamentele oamenilor fata de cumparaturi
Tags: digitizare cumparaturicumparaturi onlineromani onlinegfk

Studiul GfK FutureBuy 2017 realizat in 35 de tari a analizat modul in care digitalul a schimbat atitudinile si comportamentele oamenilor fata de cumparaturi, de retaileri si de producatori.

Cautarea de produse si servicii, de informatii suplimentare despre ele si compararea preturilor sunt comportamentele de cumparare pe internet cu cel mai rapid ritm de crestere in ultimul an in Romania.
 
Peste jumatate dintre utilizatorii de internet din mediul urban folosesc Internetul mai des decat acum un an pentru a gasi produsele pe care si le doresc sau pentru a afla detalii despre acestea. Este important pentru ei sa gaseasca usor detalii despre caracteristicile produselor, demonstratii despre cum functioneaza, retete sau acces usor la recenzii. 
 
Acest lucru este deosebit de important pentru anumite categorii, cum ar fi produsele electro-IT, imbracamintea, produsele financiare sau jucariile, pentru care canalele online sunt mai importante atunci cand fac cumparaturi.
 
Compararea preturilor din diferite magazine este o practica tot mai frecventa pentru 45% dintre cei chestionati, Romania situandu-se peste nivelul global la acest capitol, fapt care arata atentia sporita pentru gasirea celui mai bun raport calitate-pret pentru produsele cautate.
 
Patru din 10 respondenti au folosit mai des fata de anul trecut motoarele de cautare ca ajutor la cumparaturi, iar 31% au utilizat aplicatii ale retailerilor.
 
Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre romani.
 
Loialitatea - greu de construit, greu de pastrat 56%, fata de 45% la nivel global, spun ca apreciaza cand site-urile web le fac recomandari pe baza intereselor lor, aratate in vizitele anterioare.
 
Oricat de mult si-ar dori marketerii loialitate fata de produsele sau magazinele lor se pare ca aceasta este din ce in ce mai greu de obtinut.
 
Peste jumatate dintre consumatorii romani sunt de acord cu afirmatia ca retailerii, advertiserii si brandurile ne influenteaza mai putin ca oricand decizia de cumparare.
 
Comparatia mai usoara a produselor si a preturilor, la un click distanta, pune presiune asupra preturilor. 
 
Pentru a castiga loialitatea clientilor, retailerii trebuie sa se gandeasca in permanenta la modalitati de a creste valoarea pe care o aduc, imbunatatind experienta la cumparaturi. Cu asteptari tot mai ridicate privind usurinta si rapiditatea cumparaturilor, oriunde si oricand, sunt tot mai importante formulele care imbina foarte bine canalele online si offline. 
 
Studiul GfK FutureBuy ofera o radiografie completa a asteptarilor cumparatorilor romani si a modului in care marcile pot construi relatii puternice cu ei pe tot parcursul procesului de cumparare in mediul online si offline.
 
Studiul a fost derulat in Romania, in iulie 2017, pe un esantion de 1.000 de respondenti utilizatori de Internet din mediul urban, cu varsta de minim 18 ani.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016